دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

فیلم سینمایی Cell 211 ...

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

فیلمهای در مورد زندان و سلول هایی که درش اتفاقات بخصوصی می‌افته زیاد هستن. اما فیلم سینمایی سلول 211 با همه‌ی  اونها متفاوته...

امشب داشتم این در اون در میزدم واسه اینکه یه فیلم خوب بیاد  و دانلود کنم که یادم افتاد چند وقت پیش، این فیلم اسپانیایی زبان رو دانلود کردم، ولی ندیدمش هنوز!...

راستش تمام مدت زمان فیلم رو پاش میخ‌کوب بودم و این برام بسیار لذت بخشه... فیلم خوبی بود و به همه‌ی دوستان پیشنهاد میکنم که ببیننش...

البته قانونیش این بود که با یه سری جمله‌ی ادبی ماجرا رو شروع کنم...ولی خوب، حسش نیست! :)...
سلول 211، در مورد یه مهندس بیکار هستش که به تازگی توی یه زندان خیلی خطرناک و فوق امنیتی مشغول به خدمت شده و برای اینکه به همه نشون بده چقدر وظیفه شناسه، یه روز زودتر به محل خدمتش میره تا هم اوضاع رو وارسی کنه و هم با جریان کلی زندان اشنا بشه...
اما، این وسط یه سری ماجرا پیش میاد و طی شورشی وحشتناک توی زندان، اون توی بند گیر میکنه و نمیتونه به موقع خارج بشه از توی زندان.
خوان، مجبور میشه خودش رو الکی زندانی جا بزنه و در این راه، باید هم نشون بده ادم خلافکاریه و کارای بد بکنه، و هم باید ادم خوبی که توی ذاتش هست باقی بمونه!

اتفاقات جالبی که در ادامه می‌افته فیلم رو به شدت دیدنی میکنه... گروه های مختلف زندانی ها که هر کسی به فکر خودش هستش، گروگانگیری و مذاکره با پلیس و پلیس‌هایی که هیچی براشون مهم نیست و میخوان ضرب شصتی نشون بدن و پلیس هایی که نگران خیلی چیزای زیادی هستن و دوست ندارن مشکل ایجاد بکنن...
تقابل همه‌ی اونها، داستان فیلم رو به طرز بسیار زیبایی به جلو میکشه...
البته، فیلم وارد فاز عشق و عاشقی هم میشه که به شکل بسیار زیبایی وارد و خارج میشه مسئله‌ی عشقی فیلم و تاثیر بسیار عالی و قدرتمندی رو به جا میذاره...

فیلم سلول 211 رو از دست ندین...من بهش 9 میدم از 10 و البته امتیاز خود فیلم هستش 7.7 که برا یه فیلم اسپانیولی عالی بودش... ضمن اینکه زیر نویس بسیار خوبی هم براش موجود هستش که لااقل با نسخه ای که من دانلود کردم، هماهنگ بود!

IMDB


  • يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی