دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

یادگرفتن پایتون و انگلیسی با هم! :)

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

سلام...

بعد از دو سه ماه ننوشتن دوباره اومدم!

اینبار با یه حرکت باحال و جدید اومدم البته. قرار گذاشتم با خودم که برای افزایش سطح زبان انگلیسیم، بهتر شدن کیفیت اسپیکینگ و بهتر شدن لهجه تکسن یا جنوبیم، یه سری ویدیو پر بکنم که روشون به زبان انگلیسی صحبت میکنم!

حالا، محتوی خود این ویدیو ها چیه؟ اینم باز تمرین و یادگیری جدیده! چون سعی میکنم هر ویدیو، شامل تمرین برنامه نویسی با زبان اسکریپتی پایتون باشه.

بنابراین، از این به بعد، میتونید من رو در حال صحبت به زبان انگلیسی و نوشتن برنامه های ساده و یا پیچیده به زبان پایتون پیدا کنین!! کانال های مختلف من روی اپارات و یوتوب هم قبلا لینک دادم بهشون براتون...

با این حال، ضرر نداره که دوباره معرفیشون بکنم!

بریم به ادامه مطلب تا براتون بگم جریان رو! :)

خوب، گولتون زدم!! هیچی اینجا نیست غیر از چند تا لینک! :) 

پیشنهاد میکنم که ویدیو هام رو از سایت تخته سفید دنبال کنین چون هم حجمشون کمتره و هم کیفیت بالاتره و هم سرعت بهتره و هم حجم کمتری از دست میدین.... با این حال، ازادید که بین یوتوب و اپارات و تخته سفید هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید! :)

 

ویدیوی اول: یک بازی حدس عدد!! :)

در این ویدیو، برنامه‌ای می‌نویسم که سیستم یه عدد رو در نظر میگیره و من ۳ فرصت دارم که اون عدد رو حدس بزنم و سیستم هم بهم کمی راهنمایی میده! :)

حدود ۱۰ دقیقه طول میکشه کارش...

لایک و سابسکرایب و این صحبتا هم فراموش نشه خلاصه! :)

اپارات| یوتوب| تخته سفید

  • شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی