دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

اموزش طراحی سایت با فلسک(قسمت اول)

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

سلام...

میدونید که من به پایتون علاقه دارم...

قبلا چند ویدیوی اموزشی از برنامه نویسی با پایتون در خصوص اسکریپ کردن وب و مسائل از این دست رو کار کردم...

حالا میخوام یه سری ویدیو جدید رو ارائه بکنم. این مجموعه ویدیو ها، برای اموزش کار با فریم‌ورک فلسک هستن...

از مجموعه ویدیوهایی که باید تولید بشه فعلا فقط یکی رو اماده کردم...

در این ویدیو، ما فقط با هم ساخت یه محیط مجازی (Virtualenv)‌برای فلسک رو یاد میگیریم و اولین اپلیکیشن ساده فلسکی خودمون رو راه میندازیم.

طول ویدیو صرفا ۱۰ دقیقه هستش و خیلی سریع و راحت بهتون میگم چطوری باید دانلودش کنین، ازش استفاده کنین و یه وب‌سایت مقدماتی رو راه بندازید.

 

ویدیو در یوتوب| تخته‌سفید| آپارات

گروه تلگرامی فلسک

  • يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی