دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

اموزش گرامر زبان انگلیسی (مقدمه)

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ
سلام...
نمی‌دونم چطوری وارد این پست شدین، راستش زیاد برام اهمیتی هم نداره! :)...
مسئله اینه که احتمالا تا حالا فهمیدین که گرامر زبان چقدر مهمه... به احتمال قوی شما هم یکی هستید مثل من که اموزش مکالمه و خوندن و گوش کردن رو تا اخر دیدین و میتوینن راحت فیلم‌ببینید یا مطالب مختلف به زبان انگلیسی رو بخونین، ولی نمی‌تونین یه مطلب انگلیسی رو به درستی بنویسد... یتونید بنویسید، ولی همش استرس دارید که مطلبتون برای خواننده‌ی نتیو انگلیسی زبان قدری یه جوری باشه! :)...

بنابراین، من سعی میکنم درس‌های گرامری که هر جلسه یاد میگیرم رو اینجا براتون بذارم که بخونین و لذت ببرین. راستش رو بخواین این سلسله مطالب بیشتر برا خودمه که یادم بمونن و همچنین سریع بتونم بهشون رجوع بکنم و ازشون استفاده بکنم...

امیدوارم بتونم این سلسله مطالب گرامر انگلیسی رو با موفقیت کار کنم...
  • جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی