دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

انگشت براک لزنر برای WWE....

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

 

شمام اگه سامراسلم ۲۰۱۵ رو دیده باشید، احتمالا این انگشت رو که براک لزنر نشون داد رو دیدین....

ولی مطمئنم که فک کردین این انگشت برای اندرتیکر بزرگ بوده! ولی راستش من فک میکنم که این انگشت، برای نویسندگان و مشخصا مدیریت تصمیم ساز در WWE بوده باشه....

من اولبن بار سال ۹۷-۹۸ کشتی کج دیدم ولی خونه‌ی اشناها.... اولین بار به سال ۲۰۰۲ و Survivor Series اون سال رو دیدم....

فک کنین، تیبل مچ، اولین المنیشن چیمبر و اون بازی زیبای کریس بنوا و کرت انگل... اون مسابقات باعث شد که سایر PPV های WWE رو هم دنبال کنم!

سالها گذشت و مسابقات PPV رو ماه به ماه دنبال کردم تا وقتی برای اولین بار که از ماهواره و یه شبکه‌ی روسی، به صورت هفتگی Smack Down جمعه ها رو تماشا میکردم...

بعدها کم کم عادت کردم به دانلود کردن RAW های دوشنبه شب از تورنت....

ولی کیفیت به وضوح افتضاح بود!!

یه جوجه فوکولی مثل جان سینا رو اصلا مگه میشد شکست داد؟!!!

 برخی جاها شایعات و یا مطالبی خونده بودم که این کشتی کج، فیلمنامه داره و در حقیقت سریاله ولی خوب زیاد اعتنا نمی‌ذاشتم و نمیدونستم در چه حدیه این چیزا...

 

با این حال، بارها و بارها اشاره‌ی مایکل کول در برنامه های مختلف به استوری لاین داشتن و اینکه استوری لاین خوب نیست و جالب نیست و امثالهم، یا اعتراض به استوری لاین ها توسط سی‌ام‌پانک، شکم رو از بین برد....

 

 

البته این برا من کاملا قابل قبوله که استوری لاین باشه و برد و باخت ها بر اساس یک برنامه‌ی بلند مدت چیده بشه تا ساختار حفظ بشه... و بیننده پای شو بمونه، ولی گاهی اوقات بی انصافی گستردست!!!

مثلا، چرا باید اندرتیکر رو برگردونی که جلوی براک لزنر قرار بگیره؟ خوب برگردوندی و میخوای ببره! چرا اینجوری؟؟؟

چرا تیکر رو خراب میکنی؟؟؟؟ چرا باید یکی از خاطره انگیز ترین و قابل‌احترام ترین کاراکتر هات رو اینجور خراب کنی؟؟؟؟

 

واقعا اعصابم خورد شد.... الان دیگه یکسالی میشه که بازی ها رو مثل قبل نگاه نمی‌کنم!!! اخرین PPV ام که دیدم (غیر از رسل‌مینای امسال!) سامراسلم سال قبل بود که براک لزنر جان سینا رو ترکوند! :)

  • شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

واقعا عالی بود.
لطفا از سایت پکیج زمینی بازدید کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی