دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

ترسناک.....

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ
صفحه‌ی اول وبلاگم رو خیلی وقت بود ندیده بودم!!!
دیشب در جایی برای دوستی توضیح میدادم که چرا بلاگ خوبه و بهتر از پارسی‌بلاگ یا همچین چیزیه(که هیچوقت ندیدمش) و البته بلاگفا که صفحه‌ی اولم رو بهش نشون دادم و خودم کپ کردم! :|
همش نظامی... همش تروریست و کشتن و شکنجه و بزن بزن... :|
فک کنم کمی مطالب عمومی بنویسم که فاصله بیوفته بین مطالب نظامی و اینا که مینویسم که لااقل صفحه اولم اینجوری نباشه!‌:|
  • شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • اتفاقا منم که واسه بار اول میام وبت همین احساسو داشتم.چرا اینقدر وبت نظامیه؟مورد علاقته؟
    پاسخ:
    :) اره مسائل نظامی رو خیلی علاقه دارم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی