دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

طی این چند سال گذشته به عنوان کسی که چند ده ترابایت داده دانلود کردم، از بازی و فیلم و سریال گرفته تا مجله و کتاب، باید بگم که شاید ۸۰% این دانلود ها روی شبکه‌های تورنت بوده...

راستش هر وقت چیزی رو میخوام دانلود بکنم و توی سایت های محبوب دانلود تورنتم اسمشون رو می‌زنم، اگر پیدا نشن دیگه دنبالشون نمی‌گردم و فقط درخواستشون میدم از همون سایت تورنت مورد علاقه که برام بذارنش فعالان اون بخش...


من معمولا به سید کردن علاقه‌ی زیادی دارم و اگر دانلود نداشته باشم، میذارم سیستم فایل هایی که برام با ارزش بودن و سیدشون کم رو سید بکنه...


در مورد دانلود از تورنت و غیره ازم زیاد سوال میشه پس قطعا یه فیلم اموزشی در خصوصش تهیه میکنم و میذارم که حالش رو ببرید...(البته برا کسانی که بلد ندارن!)...


در حال حاضر، دارم فایل های اپدیت ارما ۳ رو دانلود میکنم!! ولی سید نداره و سیدرش هم هر چند ساعت یه بار میاد!! ولی خوب، جای خالیش رو من حسابی از دیروز که فایل رو شروع کردم به گرفتنش پر کردم و فول اسپید تقریبا اپلود کردم...نمی‌دونم برا چند نفر سید کردم، فقط میدونم کار باحالیه!!...

  • شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی