دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

فیلم سینمایی Rush

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

فیلم سینمایی راش یا عجله یا سرعت یا هرچی که ترجمه میشه به فارسی! یکی از فیلم هایی هستش که این روزها به شدت تو بورسه...

توی این تاپیک، میخواد  در مورد این فیلم صحبت بکنم و نظرات شخصی خودم در خصوص این فیلم رو بگم...

پس سریع میرم سر اصل مطلب با این توضیح که مطالب من در خصوص سینما و معرفی دسته جمعی فیلم ها رو میتونین با #سینما دنبال کنین و مطالب دیگه‌ای که تو معرفی فیلم های سینمایی بخصوص نوشتم و یه فیلم رو فقط مورد بررسی قرار دادم، با تگ #فیلم سینمایی پیدا بکنین! :)...


این فیلم خیلی سریع به یکی از ترند های دنیای سینمای این روزها تبدیل شد که واقعا حرفی برای گفتن نداره و فیلم های یکی پس از دیگری تکراری هستن و ضعیف! :)...
ایده‌ی پشت داستان هم زیاد جالب نبود! مسابقه‌ی بین دو نفر برای رسیدن به کاپ قهرمانی که شاید یکیشون نامردی میکنه و اون یکی که خوبه کنار میکشه تا ادم بده‌ی ماجرا ببره ولی در نهایت، اتفاقاتی می‌افته که ادم خوبه‌ی فیلم بازی و مسابقه رو برنده میشه و تموم!
اینا تصورات اولیه‌ی من از این فیلم بود ولی خوب، هر کی اهل سینما بود و فیلم دنبال میکرد میگفت اقا اینو ببین و منم رفتم از ریلیزر محبوبم جناب YIFY نسخه‌ی 720p رو دانلود کردم که زیاد ضرر نکرده باشم! :)...

خیلی ساده و سریع در خصوص این فیلم بگم که کاملا از اینکه فیلم رو دانلود کردم ناراضی هستم!... من این فیلم رو با کیفیت 720p دانلود کردم، ولی اگر الان برگردم به قبل از دیدن فیلم، میدونم که حتمی میرم و بالاترین و سنگین ترین کیفیتش رو دانلود میکنم با بهترین بیت‌ریت!! فیلم واقعا ارزش این رو داره که تا 25-30 گیگ صرفش بشه و قطعا دوباره فیلم رو تماشا نمیکنم مگر اینکه یه نسخه‌ی بسیار با کیفیتش رو دانلود  کرده باشم.

داستان فیلم هم داستان دو جوون هستش که یکی عشق ماشین رانی و دیگری عشق پول در اوردن از هر راهی هستش و اونی که عشق داره، فقط عشق داره بدون تخصص و اینی که دنبال فقط پوله، تخصص بسیار خوبی در کار داره و این دوتا، وارد مسابقات فرمول 1 میشن و خوب، فیلم داستان یک فصل از مسابقات فرمول 1 رو نشون میده...
فیلم کشش بسیار عالیی داره و دیالوگ ها فوق‌العاده‌ان... ولی هیچی نمیتونه به پای موسیقی عالی فیلم برسه... تو برخی لحظات موسیقی فیلم اونقدر عالی میشه که نفس اه رو تو سینه حبس میکنه...هانس زیمر ناجوانمردانه این جا هم قلب شما رو به تپش میندازه!! کافیه بیس‌رو تا اخر بالا ببرید و با صدای بلند گوش کنین تا ببینید دنیا دست کیه!:)...

تصویر وحشتناک عالیه و کیفیت بسیار عالیی داره... مناظر عالی، جلوه‌های ویژه‌ی فوق‌العاده و صد البته دنیای واقعی این ورزش که ماجراش چی هستش همه و همه در کنار هم یه فیلم عالی رو تشکیل میدن که من با اتفخار تمام بهش یه 10 تپل و خوشکل میدم! :)...
امتیاز خود فیلم 8.3 هستش از IMDB و این امتیاز با توجه به میانگین 125 هزار کاربر رای دهنده به نظرم امتیاز خوبی هستش...

این دست فیلم های با داستان واقعی رو زیاد دوست ندارم!همیشه کارگردان ها و نویسنده ها اصل موضوع رو عوض میکنن ولی این یکی واقعا عالی بودش و میشه گفت از هر لحاظ ازش لذت بردم...
نکته‌ی دیگه، لحظات تکان دهنده‌ی اخر فیلم از صحنه‌های واقعی اون زمان هستش که لادا و هانت واقعی رو در کنار هم نشون میده و واقعا شباهت بسیار بسیار بالای چهره ها به چیزی که تو فیلم نشون میده،  نشون میده که چقدر تلاش شده در بحث انتخاب بازیگر که بازیگری شبیه به کاراکتر، و البته توانا در ایفای نقش مربوطه انتخاب بشه...


شباهت بازیگر ها به شخصیت های اصلی! روی عکس کلیک کنید

مسئله‌ی دوستی های بین بزرگ‌ترین رغبا هم بسیار عالی بودش که به نظرم باز جذاب بود توی فیلم...








اگر این فیلم رو ندیدین تا حالا، پیشنهاد میکنم بالاترین کیفیتی که براتون ممکنه رو دانلود کنین و تو بهترین پخش‌کننده‌ای که دارین با بهترین کیفیت صدا توی بهترین وضعیت نوری تماشاش کنین که پشیمون نشین مثل من که فیلم رو توی مونیتور کامپیوتر دیدم!‌:)...

ویکی‌پدیا| IMDB| سایتش| History vs HollyWood
  • جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۲)

people alwyas think of us as rivals

he was among thew few that i respected


پاسخ:
اره! دیالوگ ها واقعا عالی هستن تو فیلم...

سلام
یه جمله داره که فقط عشاق ماشین (نه همه مرد ها) میتونن درکش کنند
مردها عاشق زن ها هستن اما از اون بیشتر(بالاتر) عاشق ماشین ها هستند :)

با گذشته ای که ازت دیدم تو میلیتاری نمیدونم چه ژانری دوست داری (حقیقتش برام سخته کسی بتونه از jackass خوشش بیاد!!!)
ولی جاذبه رو 3 بعدی ببین (فیلمش به کنار) اون صحنه ها میخکوبت میکنه
من بیشتر قدیمی می بینم سری فیلم های آدری هپبورن و بوگارت و دلون


پ.ن:
گانول بنظرم بهتره
بعضی ریلیز های وای فای رو نمیشه حتی نگاه کرد اما گانول همیشه تو یه سطح خوب میمونه

پاسخ:
راستش جک‌عس دیگه دیده نمیشه تا سال اینده!! من برای دیدن فیلم برای چند بار در سال، خیلی خیلی سخت گیرم! ولی برای دیدن یکباره‌ی فیلم ها زیاد سخت گیر نیستم و هر فیلمی که کشش داشته باشه رو میشینم می‌بینم!...
منم فیلم های قدیمی رو دوست دارم البته نه خیلی قدیمی! همین فیلمهای دهه‌ی 80-90 عالی هستن! :)...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی