دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

مبارزین جنگ‌های خاورمیانه....

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ


سلام....

توی خیلی وقته که دوست دارم یه تاپیک دیگه در خصوص مسائل نظامی توی این وبلاگ راه بندازم و اون هم معرفی چهره‌های سرشناس دو طرف در جنگ های منطقه‌ی خاور میانه هستش... از نیروهای محور مقاومت گرفته تا نیروهای طرف مقابل....

مشخصا در خصوص این افراد اطلاعات خیلی کمی توی اینترنت هست معمولا و برخی فقط اسم هستن و تعدادی عکس و فیلم(اگر خوش‌شانس باشیم تازه)...

اینکه بدونیم کی داره می‌جنگه و کجا میجنگه و از کجا اومده قطعا جذاب خواهد بود...

حالا، با وعده‌ای در خصوص گروهک تروریستی داعش که یه مقاله کامل دارم در خصوصش اماده میکنم، باید به عرض برسونم که مطالبش تقریبا داره کامل میشه....

 

مطالب در خصوص مبارزین جنگ های منطقه رو هم میتونید با تگ #مبارزین دنبال کنین. همچنین هش‌ تگ های #سوریه و #عراق رو هم از یاد نبرید!....

  • يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی