دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

مختصر کردن جملات انگلیسی در زمان مکالمه

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ

سلام...

این امریکایی مامریکایی ها یه سری کلمات رو خلاصه میکنن که خیلی سریع تر جملشون رو بگن و به قولی این کلمات و جملات اونها و ما، باعث میشه که وقتی ما صحبت میکنیم یه جورایی لهجه‌ی کتابی داشته باشیم...!!

من یه سری از این جملات رو که خیلی معروف هستن رو می‌نویسم، خودتون باید دنبال کنین بقیشون رو و بیشتر از این دست کلمات پیدا بکنین...

استفاده از اونها توی متن هایی که توی گفت‌و گو های خودمونی رد و بدل میشه( چت روم یا فروم مثلا!) باعث میشه که نوشتن شما بهتر بشه و به قولی، کتابی ننوشته باشین! مثلا این متنی که الان من دارم بلاگ میکنم رو اگر یه نفر بخواد کتابی بنویسه واقعا زمین تا اسمون فرق میکرد با چیزی که من الان نوشتم!!...

همچنین خوب من همینجوری که می‌نویسم صحبت هم میکنم و این یعنی اینکه کسی که کتابی می‌نویسه کتابی هم حرف میزنه احتمالا!!... پس سعی کنین محاوره‌ای صحبت کردن و محاوره‌ای نوشتن رو یاد بگیرید و البته سعی کنین که رسمی نوشتن رو فراموش نکنین که تو نوشتن نامه پامه به دردتون میخوره! :)...

بدون هیچ مقدمه‌ای میرم سراغ جملات دیگه:

I'm going to        ->     I'm gonna                       I'm going to go to the store ->    I'm gonna go to the store
Do you want to   ->     Do you wanna                 Do you want to visit her?      ->   Do you wanna visit her? * ju you wanna visit her
What is that        ->     Watszat                         What is that thing over there? >   Watszat thing over there?
Would you ?       ->      Wouldjah                       Would you help me?             ->    Wouldjah help me?
Sort of | Kind of  ->      Sorta| Kinda                    Do you kinda like the movie? yeah i sorta liked it! :)....

و خلاصه جملاتی از این دست دیگه! :)
  • چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی