دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

من و تلویزیون تو این روزا...

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

سلام....

ضمن تبریک اغاز فصل جدید سریال محبوب و عالی Person of Interest و شروع طوفانیش،این روزا دوتا سریال جدید و جالب دیدم و چند سریال رو هم داشتم دنبال میکردم که هیچوقت حس و حالش نبود که بخوام معرفیشون بکنم...

این پست، معرفی مناسب و درست حسابی از سریال های مورد علاقه‌ام هستش... امیدوارم که یه سریال که شما هم خوشتون بیاد ازش این وسط پیدا بشه که ببینید و حالش رو ببرید! :)

پست های قبلیم در خصوص #تلویزیون و #سینما رو هم میتونید ببینید و لذت ببرید! :)

خوب، اول از اخر شروع میکنم! یعنی سریالهایی که داشتم دنبال میکردم...
از سریالی که فصل اولش تموم شده هم شروع میکنم...

The Last Ship


این سریال باحال، از جمله سریال های در خصوص اخرالزمان و زامبی بازار هستش...!:)
داستان از این قراره که یه ویروس وحشتناک همه گیر شده و طی مدت کوتاهی شخص رو میکشه و از طریق هوا هم منتقل میشه... این وسط، دولت امریکا یه کشتی رو با نیروهاش میفرسته یه ماموریت مخفی توی قطب جنوب برای ازمایش و بررسی در خصوص این بیماری و پیدا کردن درمان...
بعد از تموم شدن دوره‌ی ماموریت، همه متوجه میشن که دنیا کلا از بین رفته و کشورهای بزرگ چندین بار هم رو بمباران اتمی کردن و خلاصه حسابی از خجالت هم در اومدن! :)
سریال، در فصل اول داستان تلاش ها و زحمات افراد کشتی برای زنده موندن، پیداکردن درمان، و کنار اومدن با احساساتشون هستش...
سریال در فصل اول ۱۰ قسمتی بود و بسیار عالی و خوب کار شده بود... واقعا ازش لذت بردم! :)پیشنهاد میکنم سریال رو تماشا بکنید...
البته از نظر نظامی، کیفیت چندان بالایی نداره و در طی عملیات‌ها، یه ناوشکن کوچیک امریکایی یه هیولای اتمی روس رو هم شکست میده!! :) خلاصه از اون فیلم هی حسابی پر شعار و تبلیغاتی واسه ارتش امریکاست ولی چیزی از ارزش های هنری فیلم کم نمی‌کنه....
شخصا به این سریال، امتیاز ۷ از ۱۰ رو میدم...امتیاز خود سریال هم در IMDB همین ۷ هستش...
من سریال رو بدون زیر نویس تماشا کردم ولی تا جایی که یادم میاد، زیر نویس مناسب براش اومده... البته سطح مکالمات متوسط هستش و راحت میشه فهمید...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

خوب، سریال بعدیی که میخوام معرفی بکنم، همچنان در حال پخش هستش... من معمولا این دست سریال ها رو دوست ندارم، ولی این یکی کشش بسیار عالیی داشت و من رو دنبال خودش کشید واقعا! :)

Extant


همونجور که گفتم، این سریالهای علمی تخیلی رو اصلا دوست ندارم و تماشا هم نمی‌کنم معمولا، با این حال، این یکی داستانش کشش خوبی داشت و همینکه اسم غولی مثل اسپیلبرگ رو در لیس تهیه کنندگان این سریال ببینیم کافی هست که تا ته داستان رو بریم!! :)
داستان در خصوص یه زن فضانورد( یادم رفت بگم هلی بری تو این سریال بازی میکنه! ولی نگران نباشین! صحنه نداره! :) )... هستش که از فضا برگشته و حالا تو فضا یه سری اتفاقات براش افتاده...
دیگه نمی‌دونم چطوری توضیحش بدم!! اتفاقاتی که براش افتاده باعث شده که یه موجود فضایی با خودش به زمین بیاره و یه عده دنبال کشتنش، و یه عده دنبال استفاده از اون هستن... این وسط داستانی در خصوص ادم‌اهنی ها و هوش مصنوعی هم با داستان اصلی سریال قاطی شده که باعث میشه کلا فکر بیننده مشغول باشه همیشه....
سریال بسیار جذاب و با کشش عالی هستش...
فصل اول این سریال تموم شده و راستش خبر ندارم که برا فصل دوم تمدید میشه یا نه... هرچند داستان سریال بسته شد و فکر نمی‌کنم فصل دومی در کار باشه...
امتیاز من به این سریال هم ۷ از ۱۰ هستش...امتیاز خود سریال هم در IMDB همین ۷ هستش...
برای فیلم زیر نویس ندیدم(نگشتم البته!) و به نظرم سطح مکالمات مناسب هستش...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

سریال بعدیی که معرفی میکنم، تازه شروع شده به پخش... در حقیقت قسمت دومش هفته‌ی گذشته اومد و طول این هفته، قسمت سوم باید پخش بشه...

Z Nation


سریال زی نیشن، یه سریال باحال و جدیده که داستانش در خصوص حضرات زامبی هستش...
البته ماجرای سریال از این قراره که وسط جنگ با زامبی ها، یکی از گروه‌های دلتافورس امریکا(همونا که اومدن ایران تو بیابون با کله رفتن تو رملا و فرار کردن! :) ) باید یه بابایی رو اسکورت کنن از شرق کشور( نیویورک) به غرب کشور (کلیفورنیا) تا روش ازمایش بشه....
هدایتشون هم توسط یه مرکز مخابراتی صورت میگیره....

قسمت اول، حوصله‌ام رو به شدت سر برد و قسمت دوم چندان چیز اضافیی نداشت! البته برا من اینجوری بود! قطعا اگر شما با بکش بکش و خون و خون‌ریزی و این صحبت ها حال میکنین، این سریال برا شماست! :)
به هر صورت، من این سریال رو ادامه میدم ببینم به کجا میرسه و چی میشه!...
در موردش هم خیلی حرف دارم که بزنم و از دستشون واقعا ناراحتم!! مثلا شخصی که در مرکز مخابراتی کنترل رو به دست داره، یه جوجه فوکولی هیچکاره هستش! و تا زمانی که قرار نیست یه هکر حرفه‌ای یا یه نظامی فوق حرفه‌ای در حد رمبو باشه، شخصا باهاش مشکلی نخواهم داشت! :)...

امتیاز من به این سریال فعلا ۵ هستش تا ببینم در اینده به کجا میرسه....امتیاز IMDB سریال هم ۴.۹ هستش...
سطح مکالمات و زبان سریال هم خوبه و نیاز به زیرنویس نداره، هرچند زیرنویسی براش ندیدم! :)...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

سریال بعدی، اشتباهی هستش...! :) منظورم از اشتباهی بودن سریال، اینه که این سریال رو با یه ذهنیت دیگه دانلود کردم سه روز پیش و با روش خودم! که چند کلیک زدم رو تایم لاینش که ببینم چی به چیه، ولش کردم... امروز که نشستم قشنگ تماشاش کردم، دیدم نه اونی نیست که من فکر میکردم! :)

How to Get Away with Murder


سریال، در حقیقت! در خصوص یه سری دانش اموز/دانشجوی وکالت (اخی... دلم برا دانشجو های این رشته واقعا میسوزه!! تا جایی که خبردارم توی مرزهای پرگهر خودمون پوستشون رو میکنن!) هستش که افتادن زیر دست یه استاد افریته از اون استاد ها که نه به روح اعتقاد دارن و نه عمه دارن! :) از همونایی که نه تنها هفته اول کلاس تشکیل میدن و درس هم میدن، که از اونا که از روز اول شروع میکنن به درس پرسیدن....
خلاصه، خانوم استاد برا اینکه خوب وکالت رو یاد بگیرن، دانشجو هاش رو با پرونده‌های واقعی و در حال انجام اشنا میکنه و ازشون میخواد اونها رو حل بکنن در حالی که روز بعد، خودش میره دادگاه تا در خصوص همون پرونده از موکلش دفاع بکنه! :)
سریال، فقط قسمت اولش اومده و منم دارم بر اساس همین یه قسمت صحبت میکنم و چند داستان در کنار هم احتمالا خواهد داشت....
داستان اصلی، داستان احتمالا قتل یک دانش‌جوی دختر و حل کردن اون هست و داستان های فرعی که همراهش هستن،احتمالا پرونده های هفتگی خانوم وکیل...
البته یه داستان فرعی تری هم داره سریال که باید دید به کجا میرسه چون اخر اپیسود واقعا غافل‌گیر شدم...

من به قسمت اول سریال، امتیاز عالی ۷ رو میدم... امتیاز IMDB سریال ۸ هستش! :) برای قسمت اول، به نظرم عالی هستش و pilot حسابی جلب توجه کرده!! :)...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

سه‌گانه‌ی کریس نولان، هرگونه حرکت در خصوص داستان بت‌من و شهر پرحاشیه‌ی گاتهام رو به حاشیه می‌کشونه...
اما خوب، فاکس غیرت! کرده و یه سریال ساخته در این خصوص...راستش رو بگم اصلا با پایلوت سریال حال نکردم!! قسمت دوم خیلی خوب باید باشه که دنبالش بکنم! :)

Gotham


داستان بت‌من و شرکت های تجاری استاد بروس وین(البته پدر بروس وین!) و شهر کثیف گاتهام رو همه با سه‌گانه‌ی کریس نولان میدونیم... این سریال، قصدش شخصیت پردازی و داستان های دیگه‌ست ظاهرا...
راستش رو بگم، قسمت اول(پایلوت) کاملا خسته کننده و کسالت اور و ضعیف بود! برا من که این روزا عشق کت‌و‌شلوار در سر دارم، فقط کت‌وشلوار جیمز گوردون مورد توجه بود و بس...
البته سریال احتمالا به یه برنامه‌ی توپ تبدیل میشه... پس پیشنهاد میکنم که مثل من، یکی دو قسمت به سریال وقت بدید تا اگر خوب بود، چیزی از دست نداده باشید! :)))
امیتازی که من به سریال دادم، امتیاز ۵ بوده و امتیاز سریال در IMDB خوب و ۸.۵ هستش...بنابراین احتمالا با سلیقه‌ی من جور در نیومده! :)...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

==================
در پایان، لطفا اگر سریالی تازه شروع شده و جالبه به من معرفیش بکنید تا ببینمش! :))) همچنین میتونید سایر مطالب من در خصوص #تلویزیون رو هم دنبال کنید.
  • شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی