دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

من و سینما تلویزیون هفته‌ی گذشته

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ

سلام...

پست قبلیم در خصوص سینما رو دوست داشتم خودم! بازخورد نسبتا خوبی هم گرفتم تو سایت های مختلف که مطلب رو منتشر کردم.

برا همین هم تصمیم گرفتم که هر هفته، کل فیلم ها و سریال هایی که می‌بینم(شاید هم ویدیو کلیپ ها!) رو شیر کنم برا همه که ببینن!!...

به هر صورت، توی هفته‌ی گذشته چند تا فیلم دیدم که دوست داشتم براتون شیر کنم...



خوب، اولین فیلمی که میخوام معرفی بکنم و توی این هفته دیدم، This is the End هستش...
فیلم محصول سال 2013 هستش...
یه فیلم طنز و خیلی باحال در خصوص اخر‌الزمان هستش...
همه‌ی بازیگرها همه با اسم واقعی خودشون هستن( یعنی توی این فیلم، کارکتر ها اشخاص واقعی مثل ریحانا و اماواتسون و غیره و ذلک هستن!) و نقش خودشون رو بازی میکنن...
راستش، اگر بتونین از پس 15 دقیقه‌ی اول فیلم بر بیاین، میگم که یکساعت باقی‌مونده رو هر 5-10 دقیقه یه بار قراره خیلی بلند بخندین!! البته توی فیلم پره از تیکه های هجو و میشه گفت که اصلا پیشنهاد نمیشه که خونوادگی ببینه کسی فیلم رو! :)...
داستان فیلم در مورد یه سری رفیق هنرمند عوضی! هستش که دور هم جمع شدن و پارتی گرفتن که یه دفعه اخر‌الزمان میشه و خلاصه بهشتی ها بهشتی میشن و جهنمی ها هم جهنمی! می‌مونه ادمایی که هم کارای خوب کردن و هم بد! و یه فرصت بهشون داده میشه که خودشون رو ثابت بکنن و این وسط کلی اتفاقات جالب می‌افته...

البته از قسمت های اخر فیلم(بهشت) زیاد خوشم نیومد! میخواست بگه تو بهشت ملت هر چی میخوان تو همون لحظه به دست میارن، ولی مثالش خیلی بد بود!! به هر صورت، هالیووده دیگه! غیر از این حرف میزد باید تعجب میکردیم!:)...
امتیاز خود فیلم 6.9 از 180 هزار رای هستش! من شخصا به دلیل خنده های توپی که داشتم پای فیلم، بهش نمره‌ی 8 رو میدم! :)
البته اینم بگم! فیلم یه شاهکار طنز نیست!! یعنی بار اول که دیدین، دیگه فکر نکنم حوصله‌ی دیدنش رو داشته باشین!! ولی خوب، برا همون بار اول دیدنش خیلی میخندین...

IMDB| ویکی‌پدیا| سایت فیلم
---------------------

فیلم بعدی، بازهم برای 2013 و we're the Millers هستش...
یه طنز جنایی باحال هستش...

باید بگم که فیلم از اولش باحال بودش و تا اخرش بارها و بارها خندیدم! گاهی هیجانی میشه و واقعا باحال و میشه گفت، یه جاهایی واقعا اتفاقایی می‌افته که نمیتونستی پیش‌بینی بکنی هیچوقت! ولی خوب، افتادن دیگه...به هر صورت، کلی بار غافلگیر میشین!

داستان فیلم، در خصوص یه اقایی هستش که مواد فروشه و به خاطر ندونم کاری یه نرد! احمق، به رئیسش هزاران دلار بدهکار میشه و مجبور میشه بره از مکزیک براش یه خورده مواد برداره و واسه این کار که قاچاق مواده و دیگه فروش مواد نیست، مجبور میشه دست به کارهای عجیب و غریب زیادی بزنه و تازه وسط کار می‌فهمه که رئیسش بهش نارو زده و خلاصه فیلم به شدت شیر تو شیر میشه!!...
اگر از اینا باشین که با فیلم ارتباط برقرار میکنین، بارها و بارها قلبتون میاد تو دنتون و هزاران بار در حالی که دارید موهای سرتون رو میکشید! میگید وااااااااااای! الانه که بیچاره بشن!! ولی خوب، طرف حساب ما هر کسی نیست و میلر ها هستن...اونا یه راهی پیدا میکنن!!...

فیلم رو فکر نکنم دوباره بشینم ببینم و احتمالا تا اخر دو هفته‌ی دیگه که هر کدوم از دوستام که اون رو میخواست بهش دادمش، از رو سیستم پاکش میکنم و هیچوقت هم بهش بر نمی‌گردم( مگر چند سال دیگه!) ولی واقعا واقعا واقعا باهاش خیلی خندیدم! :)...
من به این فیلم امتیاز 8 میدم باز! که البته امتیاز خود فیلم توی IMDB هستش 7.1 برای 150 هزار رای هستش!...
فیلم رو قطعا نمی‌خواید با خونواده ببینید و کلی صحنه های بی‌تربیتی!!‌و از این صحبتا داره و یه جورایی، اهمیت داشتن خونواده رو به ادم میگه!( Down there, there is a talk about how important it is to have a family! i got it, i hope you get it too ) ( البته این تیکه از خودم بود!‌:)...
IMDB| ویکی‌پدیا| سایت فیلم
---------------------



فیلم بعدی، فیلم بسیار عالی و واقعا زیبای! Bad Grandpa بودش...
فیلم برای 2013 هستش...
در خصوص این فیلم، باید بگم که یکی از عجیب ترین فیلمهایی بود که دیده بودم!!!!
فیلم اصلا فیلم نیست! یه جور دوربین مخفی هستش که کلی ادم رو سر کار گذاشتن...
اما دوربین مخفی نیست! :) یعنی یه داستان رو داره میگه اما این داستان توی شهرهای واقعی و در بین مردم واقعیی اتفاق می‌افته که اصلا روحشون هم خبر نداره که توی یه فیلم هستن!!

داستان، داستان یه پیرمرد عوضی و مردم اذاره که زنش مرده و قسمتی که شما از خنده پاره پوره میشید! اونجایی هستش که دخترش میاد و بهش میگه می‌افته زندان و باید پسرش رو بده به بهش تاببره به پدر بچه تحویل بده!! بحث و جنگ و جدل و درگیری های اونها، تو کل فیلم اعصاب مردم رو خورد میکنه... بارها و بارها با خودتون میگید که الانه که طرف عصبانی بشه و اسلحه‌ای، قمه‌ای چیزی بکشه و بزنه طرف رو شقه بکنه!!... اما در کمال ناباوری می‌بینیم که طرف تحمل میکنه...!! از مغازه هاشون دزدی میکنن، به امکلاشون اسیب میزنن!! کلا این پدربزرگ عوضی و نوه‌اش کارهایی میکنن با مردم که ادم میخواد سرش رو بکوبه به دیوار!! من مطمئنم اگر نصف اتفاقات و بلاهایی که به سر مردم میارن این دوتا رو به سر من کسی اورده بود، لااقل یکیشون رو تلف کرده بودم!!!!....
کلا این فیلم که کاملا بی‌تربیتی هستش رو پیشنهاد میکنم که از دست ندین! و بهتون قول میدم که تا بارها و بارها میتونین هم خودتون ببینید و هم با دوستان ببینید و هم بدین اونا که با دوستای دیگشون ببینن!!...
البته راستش من براش دنبال زیر نویس نگشتم! و همونجوری انگلیسی تماشاش کردم چون ارزش کار میومد پایین!! تیکه ها و اصطلاحاتی که گفته میشه، هیج‌کدوم سخت و سطح بالا نیستن ولی متاسفانه جوری هستن که خیلی از مترجمین ما احتمالا توشون گیر میکردن!! پس من حتی زحمت دانلود کردن رو هم به خودم ندادم!!...

امتیازش حدود  6.8 برای 40 هزار رای هستش ولی من بهش 6 میدم! :)....( باور کنین که کلی قراره بخندین با این فیلم!! البته نه اینکه کلا نشه با خونواده دیدش! ولی اگر شما پسر مجرد تو خونواده و میخواین جلو مادر و پدر و خواهر ها پخشش بکنین و پدرتون هم به شدت شبیه به انگری دد! هستش، پیشنهاد میکنم این کار رو نکنین!
IMDB| ویکی‌پدیا| سایتش!
---------------------

فیلم بعدیی که دیدم، فیلم نبود و سریال بودش! :)....
قسمت 4ام از فصل اول سریال Intelligence که با بازی جاش‌هالوی( ساویر از سریال لاست) هستش. من این سریال رو از قسمت اول و به صورت هفتگی دنبال کردم و البته از طریق یک‌پزشک هم باهاش اشنا شدم!
البته اینجا نمی‌خوام در مورد خود سریال حرف بزنم که میخوام در خصوص این اپیزودش صحبت بکنم!...
در خصوص کلیت سریال، میتونین به یک‌پزشک مراجعه کنین همونطور که گفتم.
داستان این قسمت، بسیار بدم اومد ازش... مثل سه قسمت قبلی اصلا نتونست نظرم رو به خودش جذب کنه :(
این قسمت در خصوص دو خبرنگاری هستش که توی سوریه توسط ارتش این کشور اسیر شدن و شکنجه میشن! و اینجا حضرت گابریل اعزام میشه تا یکتنه اینها رو از چنگال سوریه در بیاره...!!
مثل همیشه دو جاسوس دستگیر شدن توسط یه کشور به شدت درگیر و جاسوس ها همه‌ی دنیا بهشون میگه خبرنگار!( البته گاهی هم بهشون میگن کوه‌نورد و استاد زبان فرانسه و غیره!) به هر صورت، وقتی تیم نجات میره برای نجات خبرنگارها، متوجه میشه که اساسا اینها تیم خبرنگاری نیستن! و ماجرا یه چیز خیلی پیچیده تری میباشه و خوب...

این قسمت سریال رو من بهش از 10 امتیاز 4 میدم!( به دلیل مسائل سیاسی البته!) ولی امتیازش روی IMDB با 77 رای امتیازش 7.7 هستش.
IMDB( این قسمت)| IMDB( سریال) | سایتش| ویکی‌پدیا
---------------------

فیلم بعدیی که دیدم، سری برنامه‌های ویژه‌ی تلویزیونی شرکت WWE بودش که زیاد لذت بخش نبود!
مسابقات Royal Rumble امسال که انتخابی رسل‌مینیا 2014 در اون تعیین میشه(یکی از بازیکنانی که در بازی نهایی اون بازی خواهد کرد!)...
خوب، WWE امروز هیچ شباهتی به WWE سالهای قبل( قبل از 2004) و قطعا هیچ شباهتی به WWF نداره! ولی خوب، هنوز میشه گاهی اوقات تماشاش کرد...
راستش رو بخواید، فایل دانلودی رو تند تند رد کردم! تا رسیدم به بازی اصلی یا مین اونت که بازی 30 نفره باشه...توی این بازی، بعد از The Shield جناب C M PUNK  مورد علاقه‌ی بنده بودش که از بازی بسیار زیبا و عالی شیلد لذت بردم!مخصوصا رومن ریگز که ورودش به رینگ کل بازی رو عوض کرد و من مطمئن بودم که رولین برنده‌ی بازی معرفی شده ولی به نظر میرسه که تیم تهیه‌ی این سری برنامه ها، نقشه‌های دیگه‌ای داشتن وباتیستا رو که البته خیلی ها دوستش داشتن ولی من هیچقوت باهاش ارتباط برقرار نتونستم بکنم! رو برنده کردن...

بازی بعدیی که دوست داشتم، بازی براک لزنر با بیگ‌شو بودش که کاملا لذت بردم از اون بازی... باید بگم از براک لزنر فقط دو موقع بدم اومده! یکی وقتی با ترپل ایچ بازی میکرد!(امسال!) و دیگری سالهای 200-2003 که با کرت انگل و بیگ شو بازی میکرد!! اون موقع هم ازش بدم نمی‌اومد!‌فقط از کرت انگل بیشتر خوشم می‌اومد! :)...
به هر صورت، این مجموعه سریال ها بسیار حرفه‌ای و به شدت پر خرج هستن و همیشه طرفدار رو تقریبا راضی نگه میدارن!!! حداقلش لذت بردن هستش که ادم کلی لذت میبره...
من 10-12 سالی هستش که این سریال رو دنبال میکنم! :)...
باید بگم که بهترین رسل‌مینیا نبود!! ولی خوب، از این بدتر هم داشتیم! مثلا وقتی جان سینا یا داداشمون البرتو دلریو میان و توی اون خودنمایی میکنن و حال همه رو میگیرن!!...

کلا، استوری لاین این مجموعه برنامه ها بسیار هوشمندانه ریخته میشه و همیشه ادم ازشون لذت میبره...
من به این رسل‌مینیا امتیاز 7 میدم!
ویکی‌پدیا(مسابقه) | ویکی‌پدیا( رسل مینیا)

به هر صورت، امیدوارم از این پست خوشتون اومده باشه! میتونین فیلمهایی  که دوست دارید و یا فکر میکنین با سلیقه‌ام جور در میاد رو به من معرفی کنین که بشینم ببینم! خوشحال میشم که فیلم‌هایی که شما می‌بینید رو هم ببینم! :)...

  • شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

میثم گیان خدا قضات، خیلی پیایید وه علی :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی