دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

یاد باد، یاد باد، آن روزگاران یاد باد....

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سلام...

راستش یه جورایی خیلی باحاله الان برام! :)))

بعد از حدود ۷ سال! دوباره دارم روی یه سیستم ویندوز ایکس پی نصب میکنم!! تجربه‌ی جذابیه...

فعلا پارتیشن بندی کردم و داره فرمت میکنه...

یادمه حدود ۳۸ دقیقه طول میکشید که فرایند نصب ویندوز ایکس‌پی بعد از پارتیشن بندی و اولین ریستارت!

حتی سریاال هم یادمه...سریالی که همیشه برای سرویس پک ۲ میزدم با سی‌دی همیشگیم!! ولی اینبار سی‌دی ندارم و از رو فلش دارم بوت میکنم...

نکته‌ی جذاب برام اینه که قبل از اینکه خاموشش کنم تا ویندوزش رو عوض کنم سیستم رو، کابل شبکه رو بهش وصل کردم و خواستم به نت وصلش کنم، ولی نتونستم!! مودم رو بریج هست و نمی‌دونم چطوری میشه این رو درست کرد برا وصل شدن با بریج! :|

 

به هر صورت، الان که دارم متن رو می‌نویسمِ، یادم افتاده که باید افیس و کلی نرم‌افزار دیگه نصب کنم!! سی‌دی و فایل نصب هیچ کدوم رو ندارم!!

 

پ.ن: برای اونایی که سوال میخوان بپرسن که چرا ویندوز ایکس‌پی، باید بگم که این سیستم بنا به دلایلی باید رو همین ویندوز جلو بره و راهی نیست غیر از این!....

 

لحظه‌ نوستالژیکی بود واقعا....

  • جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

هیشکی نیگا نمیکنه!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی