دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

lucifer، سریال جذابی که این روزا دنبال میکنم

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلام...

این روزا، در غیاب POI واقعا کلافه شده بودم که چه سریالی باید دنبال کرد! خوشبختانه به صورت اتفاقی از این سریال لوسیفر خوشم اومد و دارم قسمت به قسمت دنبال میکنم!

اگر دنبال دیدن یه سریال در مورد شیطان و فرشته ها و این صحبت‌ها هستین، بهتون لوسیفر رو پیشنهاد میکنم.

خوب، من زیاد در مورد فرشته‌ها و انواعش چیزی نمی‌دونم! خوشحال هم میشم که یاد بگیرم چون به نظر مبحث جالبی میاد. با این حال، این شوی تلویزیونی واقعا توجه من رو جلب کرده. البته نمیشه گفت امتیاز بالایی میگیره از نظر من یا سریال عالیی هست، اما بهتر از پایلوت‌های دیگه‌ای هست که این چند وقته تماشا کردم.

بر خلاف سریال Dominion که یه جورایی از نظر من مبتذل بود و حوصله نکردم تماشاش کنم، این سریال خیلی تمیز تر ساخته شده و تا اینجا که ۴ قسمتش رو دیدم، باعث شده که هر هفته منتظر بشم تا بیاد!

شاید خنده دار باشه ولی من هیچ کدوم از بازیگرای این سریال رو نمی‌شناسم و قبلا ندیدمشون. تیم تهیه کننده و کارگردانی هم برام ناشناس هستن!

سریال، یه هدف کلی داره ظاهرا که البته هنوز نفهمیدیم چیه! شاید تصمیم جناب لوسیفر به خوب یا بد بودن، و در عین حال هر قسمت، یه داستان جدا داره که خوب همه میدونیم بازیگر شخص اول درش موفق میشه! با این حال، به نظر خوب میاد و میشه وقت گذاشت براش...

 

فکر کنم که سریال رو هر چهارشنبه صبح دانلود میکنم بنابراین احتمالا سه شنبه ها میاد! راستش چون قسمت چهارمش هست، عادت نکردم به صورت کلی..

 

اینم از سریال در ویکی‌پدیا| IMDB 

امتیاز سریال در IMDB مناسب هستش و ۸.۵ میباشه منم امتیاز ۸ رو میدم به سریال... البته جدیدا عادت کردم که قسمت به قسمت امتیاز بدم!

امیدوارم که سریال خوبی باشه براتون و ببینیدش!

  • يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۳)

فقط همین یکی؟

سریال دیگه ای نیست واسه پیشنهاد؟
پاسخ:
هم.... در حال حاضر دارم wayward pines رو دنبال میکنم که خوب، فصل دومش هم تموم شده!!
سریال دیگه، در حال حاضر BrainDead هستش!
ممنون
هر دوتا رو دانلود کرده بودم دارم میبینیم
منتهاش نتم مونده رو دستم میخوام یه جیز دانلود کنم
پاسخ:
خخخخخ در این حد دیگه چیزی نمی‌شناسم!! :)
خخخخخخ
پیدا کردم

نت فیلیکس یه انیمیشن داره اونو دانلود کردم
یه سریال دیگه هم بود اسمش سیلیکون ولی بود اونم دان کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی