دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

سلام...

دیروز یه پست دیگه زدم که اپارات گرامی لطف کرد و  ویدیوش رو پاکش کرد! :)...

اشکال نداره در اولین فرصت دوباره اپلود میکنم روی یه سرور دیگه....

ویدیویی که امروز در خصوصش میخوام صحبت بکنم رو هم دیروز اپلود کرده بودم ولی دیشب کاری پیش اومد و امروز دیدم پاکش کرده! و مجبور شدم دوباره اپلود بکنمش!....

در این ویدیو، گروه های تروریستی جیش العدل، علیه یکی از خودروهای نظامی ما کمین میکنن و متاسفانه ظاهرا 6 نفر رو به شهادت رسوندن...
در ادامه‌ی ویدیو، می‌بینیم که خودروی گشتی دیگه‌ای اضافه میشه و باهاشون درگیر میشه که دیگه فیلم پخش نمیشه...
در ادامه، تروریست ها عنوان میکنن که گروه بعدیی که اومده رو هم شکست دادن که با توجه به اینکه فیلم و اسلحه ها رو همراه خودشون اوردن،  بعید به نظر نمیرسه...
اسلحه ها رو میشه جایگزین کرد ولی فیلم رو نه! مگر اینکه دوستان ما اینها رو زده باشن، ولی دوربین رو جا گذاشته باشن که باز شدنی هستش...

اخر فیلم هم عنوان میکنن که 14 نفرشون رو زدیم که قطعا مال یه عملیات دیگشون هستش و اگر اینها تونسته بودن تیمی که برای کمک به تیم قبلی اومده بود رو بزنن، قطعا سلاح و تجهیزاتشون + فیلم از کشته شده هاشون رو میذاشتن!!
پس به طور قطع شکست خوردن، ولی اینکه به هلاکت رسیدن یا فرار کردن به نظرم بیشتر به فرار کردن نزدیک باشه ماجرا...
 


قرعه کشی عوامل تروریستی در محل پایگاهشون در خارج مرز های ایران


عواملی که انتخاب شدن تا عملیات بکنن، از سایر نیروها در محل پایگاه خداحافظی میکنن


شروع به حرکت به سمت مرز جهت اجرای کمین بر علیه نیروهای مرزبانی ما


عامل منفور گروهک تروریستی جیش‌العدل، در حال زدن تیر خلاص به عوامل مرزبانی
به نظر میرسه که نیروهای مرزبانی غافلگیر شدن و حتی فرصت نکردن اسلحه بکشن و همه رو روی ماشین به شهادت رسوندن...:(
 

زدن مجدد تیر خلاص. حتی از پیکر بی‌جان عوامل مرزبانی ما هم ترس دارن این تروریست ها


تماشا| دانلود (44 مگ)
بحث در ارتشی| میلیتاری

----------
ویرایش:
این عملیات قبلا رسانه‌ای شده و من اشتباه کردم که عذر خواهی میکنم، ویدیویی خبری از این عملیات تروریستی از اینجا قابل مشاهده است.

  • سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

سلام. پس این چهارده تا مرزبان در سراوان که به شهادت رسیده اند مربوط به کدوم عملیات هستش. چون هیچ سایتى منبع اصلى خبر رو نداره و توضیح نمیده ممنون میشم ازتون اگه جزییات واقعى رو برام توضیح بدید. به این آدرس ایمیل برام بفرستید.mohsen.salari1373@gmail.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی