دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

جیش العدل، حملاتی که ازشون خبر نداریم...:(

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

سلام...

قطعا خبر گروگان گرفته شدن چند سرباز مرزبانی کشور رو شنیدین توسط گروهک تروریستی جیش العدل...

چند ماه گذشت و حتی یکی از عوامل این گروهک تروریستی بازداشت نشد ولی من به دستگاه اطلاعاتی ایمان دارم! و مطمئن هستم که به موقعش گیرشون میندازن...

 

به هر صورت، قبلا توی اینجا در خصوص این گروه و حادثه‌ی قبلی صحبت کردم، اینبار نمی‌خوام در مورد این گروهک صحبتی بکنم و حرفهام رو اینجا کاملا بیان کردم!...

میخوام یه ویدیو بذارم از عملیات این گروهک تروریستی بر علیه خودروی گشتی نیروی انتظامی و چند بحث رو اینجا مطرح بکنم...

خوب، اصل ویدیو رو از اپارات میتونین بگیرین و من سریع میرم سراغ نکاتی که به نظرم میرسه:

 

1- طی یک حرکت بسیار مضحک، فقط یک خودروی گشتی داره در محل حرکت میکنه که این خوراک کمین خوردن و از این صحبتا هستش :(

2- نیروهای گروهک تروریستی جیش‌العدل، خیلی مفت گلوله میزنن و گلوله هاشون خیلی به اطراف محل مربوطه میخوره...

3- تنها گلوله هایی که توسط نیروهای انتظامی شلیک میشه، کاور فایر هست تا یک یا چند نفر از عوامل از محل خارج بشن...

4- جزئیات چندان مشخص نیست، ولی به نظر میرسه به دلیل (خوشبختانه) ترسو بودن عوامل تروریستی، کسی رو نمیتونن بزنن و اسیبی وارد نمیکنن و همه پشت وانت قایم میشن!

5- گفتم پشت وانت قایم شدن و باید بگیم که خودروی گشت مرزی که هر لحظه ممکنه کمین بخوره و بهش شلیک بشه، یه وانته:(

6- کاور فایر و یکی از نیروها فرار میکنه ولی کاور فایر بسیار بد اجرا میشه! به این صورت که شلیک میکنن، بعد طرف فرار میکنه و کل شلیک های تروریست ها به سمت اون شخصی که داره از پشت وانت به پشت صخره ها فرار میکنه میره و هیچ شلیکی پاسخ داده نمیشه و در حقیقت، ما اینجا شانس میاریم که تروریست ها ترسو بودن و هدف گیری نکردن و اون نفر میتونه به خوبی فرار بکنه از محل...

باز دوباره کاور فایر صورت میگیره، فایرینگ قطع میشه و دو نفر از عوامل به صورت همزمان فرار میکنن از محلو باز کل اتیش تروریست ها به سمت اونها میره و کسی شلیکی نمیکنه  که اینا نتونن هدف بگیرن و بازم شانس میاریم ترسو هستن...

7- نیروهایی که در پوشش بسیار ضعیف کاور فایر به پشت سنگ‌ها پناه میبرن، به نظر میرسه مسلح نیستن و اسلحه ندارن! و اینکه کلا شاید 6-7 مرتبه شلیک عوامل خودی رو می‌بینیم، بیم این میره که شاید واقعا 4 نفر مربوطه، فقط یک اسلحه و فقط یک خشاب گلوله داشتن:(

 

8- عناصر گروهک تروریستی مربوطه، بسیار بد تیراندازی میکنن و نمیتونن درست هدف بزنن و این جای امیدواری داره!

9- صدای الله اکیر که توسط تروریست ها گفته میشه، گاهی با لهجه‌ی عربی و گاهی با لهجه‌ی کردی هستش که به نظر میرسه اعراب یا کردهای تبعیدی به محل با اینها همکار و همدست شدند.

 

همچنین منتظر باشید سری کاملی از عکس‌رو در چند پست در خصوص این تروریست ها منتشر خواهم کرد.

 

مطلب در ارتشی| میلیتاری

 

ویرایش: اپارات، ویدیو رو حذف کرده! بنابراین از اینجا میتونید دانلود یا تماشا کنین!

  • يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی