دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

سلام

مطلب قبلیی که اینجا نوشتم پر بود از تصاویر gif. دو مطلب قبل تر هم به همین صورت بودش و چند تصویر gif در خودش داشت. مطلب قبلی، شامل سه تصویر متحرک بود اما برای تاپیک جدید، نیاز بود که لااقل ۳۰ تصویر گیف داشته باشم و بعدش احتمال میدادم که لازم باشه برخی قسمت‌هاش رو حذف کنم! بنابراین زحمتی بود که به هدر میرفت.

تهیه فیلم‌ها به خودی خود بعد از نگارش مطلب خسته کننده بود، حالا پروئه خسته کننده و البته طولانی( به علت سخت افزار ضعیف من!) برای تبدیل فیلم‌ها به تصویر متحرک نورعلی نور بود!

خوب اگر روی یه سیستم ویندوزی باشید، احتمالا یه کانورتر روی سیستم دارید که کل فیلم‌ها رو توی grid اش می‌کشید و بعد یه دگمه می‌زنید که همه تبدیل بشه! ولی خوب، این کار حال نمیده!!

راه حل خیلی ساده‌هست!! اتوماتیک کردن کارهای خسته کننده لینوکسی!!!

همیشه با این عنوان، کتاب میخونیم یا فیلم دانلود می‌کنیم و می‌بینیم برای اموزش برنامه نویسی ویا اسم یکی از فصل های کتاب‌های اموزش لینوکسه!

تلاش‌های من برای نوشتن یه اسکریپت کوچیک که به جای من کار تولید تصاویر متحرک رو انجام بده خنده داره!! مراحلش رو با هم می‌بینیم

کاور برگرفته از سایت مقام معظم رهبری

سلام

تروریست عزیز از اینکه مطلب من رو برای خوب بودن انتخاب کردید، صمیمانه از شما سپاسگذارم. و جهت رفع هرگونه نگرانی شما، در این تاپیک منظور ما خوب بودن شما از اخلاقی نیست و بیشتر به دنبال تکنیک‌های شما هستیم. بنابراین شما میتوانید با خیال راحت بعد از خوندن این تاپیک، همچنان به تجاوز، قتل، اعدام، سربریدن نوجوان ۱۳ ساله در پشت وانت، اعدام هزاران نفر به جرم شیعه‌بودن، اعدام میدانی به علت تجاوز از سرعت مجاز و امثال این حرکات ادامه بدید و همانطور که گفتم، نیازی نیست که نگران اخلاق و تفکرات متعالی خود باشید.

در این تاپیک، ما صرفاً میخواهیم به شما یاد دهیم که چگونه تروریست خوبی باشید تا بیشتر زنده مانده، جنایات بیشتری را مرتکب شوید.

پس اگر نگرانی‌هایتان برطرف شده، لطفاً ادامه مطلب رو بخونید!

سلام...

به نظر میرسه که در غرب، الگو این هست که دولت بهترین ها رو شناسایی میکنه و آموزش می‌ده، اما در نهایت این بهترین‌ها از دولت جدا میشند و در بخش خصوصی به ارائه خدمات باب میل خودشون می‌پردازن. این الگو، ظاهرا باعث پیشرفت بسیار سریعتر به دلیل ازادی عمل نخبه ها میشه.  برای مثال، روش‌های عملکرد شرکت‌های امنیتی و یا پوشش نیروهای امنیتی که با لباس شخصی عملیات میکردن و انقلابی که در اون رخ داد و توسط یک شخص به اسم جان‌ایدیما شروع شد. کاملا مشخص هست که ورود شرکت‌های خصوصی به مباحث دفاعی و امنیتی باعث پیشرفت بسیار سریع‌تر در عملکرد نیروها میشه و دلیل این مسئله ازاد بودن نیروها در ازمون و خطا و مهم‌تر از اون، داشتن تمام وقت برای اختراع و به بار نشوندن ایده های جدید هستش.

من قبلا از نظامی هایی که اعتبار بسیار عالی در ارتش داشتن و بعد، اعتبار شرکت خصوصی راه‌اندازی شده توسط اونها، یا فعالیت‌هاشون از خودشون پیشی گرفته گفتم؛ نمونه‌اش میشه کریس‌کایل و یا جان‌ایدیما و شرکت بلک‌واتر اشاره کرد.اما این تاپیک، برای معرفی یکی از نوابع اموزش نظامی گری هستش که واقعا تونسته تحولات عظیمی رو در صنعت آموزش نظامی ایجاد بکنه( و درست شنیدید! صنعت اموزش نظامی).

این مطلب، در خصوص تراویس هیلی هست، یکی از معتبر‌ترین و شناخته شده ترین مربی‌های اموزش نظامی. در ادامه مطلب در خدمتتون هستم.