دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

چگونه تروریست خوبی باشیم؟

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

کاور برگرفته از سایت مقام معظم رهبری

سلام

تروریست عزیز از اینکه مطلب من رو برای خوب بودن انتخاب کردید، صمیمانه از شما سپاسگذارم. و جهت رفع هرگونه نگرانی شما، در این تاپیک منظور ما خوب بودن شما از اخلاقی نیست و بیشتر به دنبال تکنیک‌های شما هستیم. بنابراین شما میتوانید با خیال راحت بعد از خوندن این تاپیک، همچنان به تجاوز، قتل، اعدام، سربریدن نوجوان ۱۳ ساله در پشت وانت، اعدام هزاران نفر به جرم شیعه‌بودن، اعدام میدانی به علت تجاوز از سرعت مجاز و امثال این حرکات ادامه بدید و همانطور که گفتم، نیازی نیست که نگران اخلاق و تفکرات متعالی خود باشید.

در این تاپیک، ما صرفاً میخواهیم به شما یاد دهیم که چگونه تروریست خوبی باشید تا بیشتر زنده مانده، جنایات بیشتری را مرتکب شوید.

پس اگر نگرانی‌هایتان برطرف شده، لطفاً ادامه مطلب رو بخونید!

پهپاد روس به آرامی از آسمان جوبر عبور می‌کند. تصور میکنی که داری تصاویری از خرابه‌های استالینگراد را تماشا میکنی. شهری مرده. چقدر احتمال دارد که این خرابه‌ها، شخصی را در خود داشته باشد؟ احتمالاً پهپاد روس میخواد پاکسازی جوبر را به ما نشان دهد. چند لحظه می‌گذرد و شما همچنان به تماشای خرابه‌های جوبر نشسته‌اید که تحرک و زندگی در شهر به شما نشان داده می‌شود. گروه‌های مختلف، ارتش سوریه و نیروهای تروریستی حاضر در جوبر شهر را زنده نگه‌ داشته‌اند. تانک‌ها جولان می‌دهند و با شلیک کور، به تخریب هرچه بیشتر ساختمان‌های اطراف می‌پردازند. جوبر خرابه‌ای بزرگ است. اما برای مردم عادی. برای تروریست‌ها اما، هیچ بهشتی زیبا‌تر و محیا تر از جوبر نیست. شهری که در آن می‌توان لشکری هزاران نفری را زمینگیر کرد.

 

موش فاضلاب

تکنیک مبارزین در جوبر بسیار جالب است. خیابان‌ها و کوچه های تنگ، به وسیله‌ی یک بیل مکانیکی کنده شده تا تونلی با عرض کم و عمق زیاد با امکان عبور ۲ نفر(حداکثر!) حفر شود. در این حالت، مگر مهمات پرتابی(توپخانه و خمپاره و بمباران)ا مستقیماً به داخل تونل برخورد کند، در سایر حالات برخورد حتی در داخل کوچه و یک متری شما، باز‌هم تأثیری بر شما ندارد. شما به صورت بلفعل تمام مدت در پشت سنگر هستید!

 

حفر تونل و عبور از زیر زمین، تکنیک‌بسیار مناسبی‌است و حتی ترویست‌های حماس نیز از همین روش برای زدن چند ضربه سنگین و وارد کردن تلفات بالا به ارتش اسرائیل در طول جنگ گذشته استفاده‌ کردند. بر این اساس، تروریست‌های حماس از داخل مناطق غزه وارد تونل‌ها می‌شدند و در چند متری ورودی یک پاسگاه نظامی اسرائیلی از تونل بیرون امده، افسران از همه جا بی‌خبر اسرائیلی را قتل عام کرده و تلاش میکردند که از محل بگریزند.

از دیگر کاربری‌های تونل کندن که باز هم در سوریه به صورت گسترده استفاده شده، حفر تونل به زیر ساختمان‌های حساس دولتی و انفجار های سنگین برای تخریب ان‌ها بوده. این حرکت تأثیر بسزایی در کاهش شدید روحیه نیروهای مدافع در چنین شهرهایی دارد.

 

موش

از دیگر حرکت‌های جالب صورت گرفته توسط تروریست‌ها، عبور از بین ساختمان‌ها و خرابه‌ها به جای عبور از کوچه‌هاست. شما تروریست‌ عزیز باید توجه داشته باشید که درست‌اس تکه کوچه برای عبور، و دیوار ساختمان و اتاق‌ها برای جلوگیری از رفتن از خانه‌ای به خانه دیگر یا محلی به محل دیگر است، اما در زمان جنگ بسیاری از قوانین باید عوض شود. بنابراین در منطقه جنگی، کوچه و خیابان محل گرفتن تلفات از نیروهای کم‌هوش! دشمن است، و اتاق‌های ساختمان‌ها(مشخصا مجتمع های اپارتمانی بزرگ) محل عبور و مرور و انتقال نیرو و تجهیزات است. این همان قانون عدم عبور از مکان و فضای باز خودمان است که شما تروریست عزیز نیز باید ان‌را رعایت کنید.

استفاده از خیابان و کوچه برای عبور و مرور

در مناطق شهری، ان‌هم شهرهای بزرگ و با تراکم بالا، این تکنیک بسیار خوب و راحت قابل پیاده سازی‌است. ضمن اینکه همانطور که گفته شد، عبور و مرور را بسیار امن‌تر می کند. اگر دیواری سوراخ نیست، بهتر است یک پتک یا کلنگ همراه نیروهای شما باشد تا در صورت نیاز، دیوار را برای عبور نیروهایتان سوراخ کنید.

البته در اینجا، مسأله دیگری نیز ایجاد می‌شود و ان، بحث دفاع یا حمله است. اگر شما تروریست عزیز در حال تلاش برای حفظ یک شهر هستید تا به تصرف ادم‌خوبهای جنگ در نیاید، باید هر محل و ساختمانی را که احتمالاً قرار است تخلیه کنید و بعد به دست دشمنتان بیوفتد را مین‌گذاری کنید. قرار دادن هوشمندانه مواد منفجره و تله‌های انفجاری در بخش‌های مختلف این ساختمان‌ها، باعث گرفتن تلفات بالا و پایین آوردن روحیه طرف مقابل، و همچنین کند کردن پیشروی دشمن می‌شود که میتواند به شما فرصت بیشتر برای تخلیه یا تجدید قوا بدهد.

اگر شما تروریست عزیز در سمت دیگر ماجرا و در تلاش برای تصرف یک منطقه شهری هستید، باید بدانید که عبور از ساختمان‌ها عیب زیادی ندارد زیرا نیروهای مقابل شما(آدم خوبهای جنگ) تحت آموزش و عملیات مستشاری ایران هستند و در ایران به عنوان پدر IED گذاری در چند سال گذاشته، هیچ استراتژیی برای تخریب وجود ندارد! بنابراین در صورت مشاهده هرگونه عقب نشینی این نیروها، بهتر است سریعاً جهت به دست آوردن حجم بسیار زیادی از مهمات و تجهیزات به محل تخلیه شده نیروها مراجعه کنید!

 

ورزشکار

شما تروریست عزیز باید در نظر داشته باشید که شما در حال جنگیدن یک جنگ واقعی هستید و هیچ کارگردانی اینجا نیست تا به شما بگوید چکار کنید و چکار نکنید(نکته: تروریست‌های عزیزی که از طرف داعش مشغول مطالعه این مطلب هستند، این بند شامل شما عزیزان نمی‌شود و داعش همیشه همراه شما چند کمرا من و کارگردان حرفه‌ای اعزام میکند تا به شما بگوید که چکار کنید و چکار نکنید.)

 

بر همین اساس، داشتن یک هیکل با دور بازوی بالای ۳۰ سانت هیچ کمکی به توان رزمی شما نمی‌کند و نهایتا، این هیکل سنگین شما به دلایل مختلف باعث زودتر کشته شدن شما می‌شود! کمترین حالت آن این است که شما در روز مثلاً ۴۰۰۰ کالُری نیاز دارید تا زنده بمانید ولی در محاصره گیر می‌افتید و قوت شما در طول روز، گوشت مردار سگ و لاکپشت یا همقطار‌هایتان است که شاید حتی باعث از دست دادن کالُری نیز بشود. اما میتوان به این هم فکر کرد که هیکل بسیار بزرگ و قطور شما پشت هیچ دیوار یا سنگی جا نمی‌شود و تیرانداز دشمن، میتواند به هر صورت بخشی از بدن شما را برای هدف قرار دادن پیدا کند.

بنابراین داشتن هیکل ورزیده در میدان رزم، به معنای دور بازوی ۳۰ سانت و قطر سینه ۷۰ سانت و سیکس پک نمی‌باشد و بیشتر به معنای آمادگی جسمانی شما برای حمل حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم وزن تجهیزات( اسلحه، مهمات، تجهیزات مورد نیاز) و دویدن‌های طولانی با ان‌هاست. مثلاً ممکن است گاهی لازم شود چندین متر را بدوید و کند دویدن شما، باعث گرفتار امدنتان در دست دشمن می‌شود.

البته برخی افراد همچون پسر عموی بشار اسد یا ابوعزرائیل از این بند مستثنا هستند. مانند پسر عموی بشار اسد که به درد پروپگاندا می‌خورد و یا ابوعزرائیل که همراه ابوحر و مجاهد دمشقی میتوانند ژست نظامی خیلی جالب به خود گرفته، دکان باز بکنند. البته این کار نیز خطرناک‌است و ممکن است مجبور به شهادت دروغین به مانند مجاهد دمشقی شوید و یا حتی بدتر از ان، منجر به دستگیری توسط وزارت اطلاعات همیشه بیدار ایران اسلامی به جرم همان دکان باز کردن شود. بنابراین، توصیه کلی ما این است که هیکل بزرگ‌ خود را بتراشید و ورزشکار باشید نه بدنساز!

 

 

نیروهای ویژه و تروریست‌های خوب دیگر را ببنید. شیخ ابوعمر الشیشانی، مرحوم سیف‌الله شیشانی یا شیخ ابومسلم الشیشانی را ببینید. این‌ها فرمانده و سطح اول رزم چریکی در منطقه محسوب می‌شوند یا می‌شدند!(البته کلی میتوان در این خصوص بحث کرد. ولی قطعاً شما به عنوان یک تروریست خوب، همین افراد را ملاک خود قرار می‌دهید مگر نه؟) هیچ یک از این‌ها دچار اضافه وزن نیستند. هیکل‌های تراشیده و بدن‌های استخون خورد کرده.

نیروهای ویژه ارتش ایران را ببینید. افسران حزب‌الله را ببینید. خبری از هیکل های گنده نیست. فقط و فقط هیکل های استخون خورد کرده زیر تلاش و فلاش و زحمت. بدن‌های اماده‌ای که میتواند کیلومتر ها با تجهیزاتش بدود و قایم شود.

همچنین به عنوان یک تروریست خوب، به شما پیشنهاد میکنم که از حمل تجهیزات زیاد نیز خودداری کنید. برای مثال نیروهای ایرانی را ببینید. برای عملیات با خود چند موشک ضد زره و ضد سنگر و ضد هوایی حمل می‌کنند. اما موقع عملیات کاربردی برای آن‌ها پیدا نمی‌کنند و خودروهایشان نیز موقع عقب نشینی تخت گاز میکند برای فرار و نیروها را به جا می‌گذارد. بنابراین نیروی فلک خورده و خسته می‌ماند و کلی موشک و تجهیزات که باید حمل کند. راه حل هم فقط و فقط جا گذاشتن موشک است.

 

تیم‌ورک

این مسئله قدری پیچیده‌است. کار تیمی تعریف گسترده‌ای دارد. اما بیشتر مسئله تیم‌ورک، داشتن شرایط درست نسبت به نیروها و اطلاع از وضعیت ان‌ها است. برای مثال بدانید که نیروهای خودی الان کجای منطقه هستند، نیروهای دشمن کجا هستند. وضعیت فاصله به چه صورت است. در عملیات‌های متعدد تروریست‌ها توانسته‌اند با دور زدن نیروهای دشمن، ان‌ها را در سنگر قتل عام کنند. مشخصاً در عملیات‌هایی که در روستاها یا شهرهای کوچک یا مناطق با تپه‌های متعدد صورت میگیرد این اتفاق به کرات می‌تواند رخ دهد و ممکن است شما به سادگی دور بخورید.

دور خوردن توسط نفرات دشمن و عدم اطلاع! تعداد نیروهایی که پشت ساختمون نفوذ کردند رو تماشا کنید!

 

مهم‌ترین اصل در این باب، این است که نیروهایی که به صورت یک تیم همراه هم هستید، بخش‌های مختلف را زیر نظر بگیرید و اینگونه نباشد که کسی مواظب کناره‌ها یا پشت سر نباشد. تقسیم نیروها در این حالت بسیار مهم است. همچنین تعداد نیروها نیز حساس است. برای مثال، عملیاتی که مسئله‌ سکتور کنترل ان(همان پاییدن چهار طرف جهت مقابله با دور خوردن و سایر مسائل) و اجرای عملیات نیاز به ۱۰۰ نفر نیرو دارد را سعی نکنید که با ۲۰ نفر نیرو اجرا کنید! چون به سادگی دور می‌خورید و محاصره می‌شوید. البته خود شما مهم نیستید. ناراحت‌کننده این است که ممکن‌است چندین نفر دیگر مجبور شوند جان خود را به خطر بیاندازند تا شما را نجات دهند. بنابراین مغرور نباشید و حتی اگر شده، بیشتر از تعداد مورد نیاز نیرو برای عملیات ببرید. ضمن اینکه همیشه بدانید که شما نیروی ویژه نیستید که با ۱۰ نفر یا ۱۵ نفر وارد منطقه‌ای شده، چند نفر حساس را ترور و چند نفر دیگر را بکشید و خارج شوید!

بحث دیگر در بخش تیم‌ورک، اطلاع از وضعیت است. مثلاً شما باید بدانید که نیروهایی که در دو کوچه انطرف تر دارند از بین ساختمان‌ها می‌خزند، از نیروهای دشمن هستند یا خیر! و البته نیازی هم نیست که تا فهمیدید که دشمن هستند، به آن‌ها شلیک کنید و به قیمت کشتن یا زخمی کردن یک نفر، ده‌ها نفر را از خطر کمین نجات دهید! با تیم‌های دیگر خود هماهنگ باشید و اجازه دهید تا به موقعیتی برسند که بتوانید کمین بزنید و تلفات سنگین وارد کنید! در کل، همیشه در حال تماس با خودی ها از تیم‌های دیگر باشید و وضعیت را انتقال دهید.

البته کمین زدن هم هنر میخواهد. مثلاً نیروهای ایرانی در داخل ایران بر سر راه ۱۲ نفر کمین می‌زنند. آن هم در حالی که حدود ۲ روز وقت داشته‌اند و تروریست‌ها را به کمینگاه دنبال کرده اند، با این حال برای زدن این ۱۲ نفر ۶ نفر تلفات در حین عملیات می‌دهند و ۱۰ نفر نیز در عملیات‌های انتقامی بعد از آن از دست می‌دهند. آن هم از فرمانده‌های ارشد.

 

در بحث تیم‌ورک، داشتن افراد مختلف با تخصص هایی که قطعاً لازم می‌شود هم مهم است. این نیروها باید تجهیزات درست را همراه داشته باشند. مثلا، گروهی ۳۰ نفره که میخواهند عملیات کنند و همه کلاش به دست هستند در مقایسه با گروهی ۱۵ نفره که چند نفر تیربارچی، یک نفر دیدبان، یک نفر DMR و باقی کلاش به دست هستند، با وجود برتری عددی اما ضعیف‌تر عمل خواهند کرد. بسته به تیم مقابل با چینش تجهیزات و نیروی درست، ممکن است شما به شدت زمین گیر شوید و تلفات شدید بدهید.

همچنین در بحث تیم‌ورک، همتیمی های خوب انتخاب کنید. همانند آقای ابوهاجر نباشید که یکتنه کل عملیات را به جهنمی برای همقطاران تبدیل میکند!

 

اطلاعات

داشتن اطلاع از وضعیت میدان، بسیار مهم است.

فرمانده ایرانی‌ای را تصور کنید که برای سرکوب یک گروه چند نفره در حلب به عملیات می‌رود ان‌هم همراه با چند نیرو ولی وقتی به منطقه مورد نظر می‌رسد، با دو نفر بر و چندین و چند تاکتیکال ۱۲.۷ مواجه می‌شود. مشخص است که عاقبت این دست عملیات‌ها چه می‌شود.

گروه‌های تروریستی خوب این روزها از کوادکوپتر جهت جمع‌اوری اطلاعات استفاده میکنند. انها به صورت زنده میدان نبرد را زیر نظر دارند و می‌بینند که نیروهای دشمن به کجا می‌روند، با چه چینشی می‌روند و با چه تجهیزاتی می‌روند. این گروه‌ها قبل از حمله میدانند که از کدام طرف میتوانند حمله کنند تا تلفات کمتری بدهند و می‌دانند که در کجا دشمن آمادگی کمتری برای مقابله دارد. در نهایت گروه‌های تروریستی با کیفیت از طریق همان کواد‌کوپتر عقب نشینی و فرار نیروهای دشمن را نیز تماشا میکنند و در صورت لزوم، میدان عملیات را به قتلگاهی برای انان تبدیل میکنند.

خریداری یک کوادکوپتر بسیار ساده‌است. اگر شما به عنوان یک تروریست مستقل عمل می‌کنید یا کشوری که از شما حمایت میکند توان تهیه یک کوادکوپتر را برای جمع‌آوری اطلاع برای شما ندارد، میتوانید از سایت دی‌جی کالا یا علی‌بابا یا ای‌بی یک کوادکوپتر به قیمت نهایتاً ۲ تا ۳ میلیون تومان(در صورتی که به فیلم‌برداری 4K با ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیاز ندارید!) تهیه نمایید و جان خود و نیروهای همکارتان را نیز حفظ کنید.

همچنین با کمک تجهیزات و تکنولوژی های جدید به نام نقشه الکتروینک و جی‌پی‌اس(!) میتوانید اجرای آتش خمپاره ای و توپخانه‌ای خود را با دقت بیشتر به سمت مواضع دشمن هدایت نمایید.

اگر شما از ان دسته تروریست‌هایی هستید که مجبورید با برخی تروریست های دیگر بجنگید، به شما پیشنهاد میکنم که نیم نگاهی هم جهت شناسایی و احیانا انهدام پهپاد های انان به اسمان داشته باشید.

 

جابجایی

انتقال گسترده نیرو کار معمولاً سختی است. البته برخی گروه‌ها به سادگی در خیابان‌ها و بزرگ‌راه‌های سوریه و عراق ستون کشی می‌کنند. البته این کار معمولاً مگر اینکه با آمریکایی ها دوست باشید، کار خطرناکیست! چرا که یک وارتاگ با یک بررررر شما را به باد فنا خواهد سپرد. با این حال، جابجایی نیروهای تروریست توسط خودروی تیوتا هایلوکس صورت می‌گیرد.

نیروها به دنبال ماشین در حال حرکت هستند. خودرو پر شده و انها باید پیاده برگردند.

 

خوشبختانه در این مبحث نیز همانند سایر مباحث، بین شما تروریست عزیز و نیروهای دشمن شما تفاوت بخصوصی نیست. بنابراین نقطه ضعف‌های تیوتا برای همه مشخص است. اما مسئله مهم در اینجا، مباحثی همانند هماهنگی است. هیچ‌وقت جهت اعزام به منطقه از خودروی کم به صورت رفت و برگشتی استفاده نکنید! برای مثال ۱۰۰ نفر نیرو را با ۱۰ هایلوکس و طی ۴ مسیر رفت و برگشتی وقتی منتقل میکنند به خط، دو حالت بیشتر ندارد! یا انتظار ندارند به اندازه ۱۰ هایلوکس بیشتر از شما زنده برگردد یا اینکه برنامه‌ای برای عقب کشاندن شما در صورت شکست عملیات ندارند.

اگر میخواهید همچون نیروهای ایرانی هنگام عقب نشینی نباشید که ۱۰۰ ها نفر نیرو پیاده باید چند کیلومتر را در فضای باز و دشت‌ها طی کنند تا به منطقه امن خودی برسند و کل طی این مسیر، در تیررس و خط آتش دشمن باشید، بهتر است تن به چنین عملیاتی با این شرایط لجستیک ندهید! دلیل هم واضح است! هر وانت تیوتا فقط ۴ نفر را در کابین و نهایتاً ۶-۷ نفر را در بخش بار میتواند حمل کند. یعنی در بهترین حالت هر وانت تیوتا ۱۰-۱۲ نفر. وقتی ۱۰۰ نیروی مثل شما با ۴ خودرو به منطقه اعزام می‌شوید، در صورت نیاز به عقب نشینی تنها ۳۰-۴۰ نفر از شما که سریعتر سوار شود میتواند سواره عقب نشینی کند و باقی باید پیاده و در طول مسیر خط آتش دشمن عقب نشینی کنید! تصور کنید خسته و زخمی در حال عقب نشینی پیاده برای مسیری به طول ۶۰ کیلومتر هستید و دشمن نیر سوار هایلوکس هایش است. چقدر شانس برای خود قائل هستید؟

هیچ ماشینی برای تخلیه نیروها نیست!

 

مسئله بعدی، بحث کیفیت خودرو و رانندگی‌است. راننده خودروی تیوتا نیز مهم است. شما که نمی‌خواهید حین رانندگی تصادف کرده، ماشینتان چپ کند و کشته شوید؟ باور بفرمایید که این اتفاق نیر افتاده است بنابراین راننده خودروها را بر اساس توانشان در رانندگی انتخاب کنید نه بر اساس درجه یا قیافه یا هر مسئله دیگر.

 

امادگی ذهنی

امادگی ذهنی در رزم، معنی مشخصی دارد. شما باید از نظر ذهنی اماده باشید. تصور کنید که یکی از بند‌های بالا را رعایت نکرده‌اید. مثلا، سکتور کنترل نکرده اید و یک لحظه به پشت نگاه می‌کنید. یک تروریست با شما روبرو شده. شما کمتر از ۱ تا ۲ ثانیه فرصت دارید که او را بکشید قبل از اینکه او شما را بکشد. در بدترین حالت، شما باید این امادگی را داشته باشید که طی همین ۱ تا ۲ ثانیه شروع به شلیک به سمت او کنید تا یا او را از پا در اورید، یا با ساپرس کردنش، از وضعیت فرار کنید.

 

امادگی ذهنی تروریست دوم که سریعا فرار میکنه از مهلکه! هیچ کدوم از دو تروریست زخمی نشدند.

بنابراین سرعت سلاح کشی و شلیک شما بسیار مهم است و ممکن است جان شما را نجات دهد. اما این کافی نیست. اگر شما به سرعت و در کمتر از چند ثانیه یک خشاب را خالی کنید و کسی را از پا در نیاورید یا یک نف را بکشید اما با خشاب خالی با همقطار های تروریست مرحوم روبرو شوید، باید ارزوی کشته شدن در همان لحظه را بکنید چرا که حالت بدش اسارت به دست حضرات می‌باشد!

دقت تیراندازی، و امادگی ذهنی یعنی به سرعت، چند گلوله با کیفیت بالا را شلیک کنید و اماده شلیک های بعدی و از پای در اوردن نفر بعدی باشید، همزمان که دارید به مکان امنی فرار میکنید.

همچنین تصور کنید که در یک کوچه L مانند قرار گرفته‌اید. دشمن نارنجکی به سمت شما پرتاب می کند و نارنجک در اخر کوچه در مقابل شما زمین می‌نشیند! یا باید به عقب فرار کنید که احتمال برخورد ترکش نارنجک بسیار بالاست، یا باید رو به جلو و به سمت دشمنی که نارنجک زده فرار کنید که اینجا، هم احتمال برخورد ترکش هست و هم احتمال برخورد توسط خود دشمن!

تروریست از جوبر، بعد از دیدن پهپاد جا میخورد و تا عکس‌العمل درست نشان دهد، پهپاد اوج میگیرد. امادگی ذهنی تروریست، میتوانست شامل شلیک به پهپاد باشد که صورت نگرفت!

امادگی ذهنی در چنین شرایطی به شما کمک میکند که وقتی در این شرایط در این کوچه L قرار می‌گیرید، به این فکر کنید که نارنجکی پرتاب شد، چه کنم و بتوانید به سرعت واکنش نشان دهید!(این کوچه L مثال است. شما در همه شرایط باید اماده خروج از مخمصه باشید!)

در جنگ، حلوا پخش نمی‌شود. ممکن است بهترین دوست شما در یک چشم بهم زدن جلوی چشم شما کشته شود. نباید اعصابتان را از دست دهید.

 

توصیه‌های ساده‌ و الزامی:

 

۱- سانسور کنید!

سانسورچی گرامی، با شما کار نداریم!

سعی کنید خودتان را همیشه سانسور کنید. زیاد جلوی دید دشمن نباشید، زیاد در فضای باز نباشید!! بلند نشوید که یک خشاب یا جعبه مهمات تیربار پی‌کی خود را خالی کنید بعد بنشینید. احتمال اینکه قبل از پایان خشاب شما هد شوید بسیار بالاست!! همچنین جهت هد کردن دیگران، در فضای باز زیاد منتظر نمانید چرا که توسط تروریست یا دشمن حرفه‌ای تر هد خواهید شد!! توجه کنید که این مسئله ارتباطی با سن و یا درجه شما ندارد و معمولا به محض در تیررس قرار گرفتن، کشته خواهید شد...

هدف گرفتن در فضای باز!

 

خالی کردن خشاب در فضای باز!

 

زیاد ماندن در فضای باز و نگاه کردن طولانی!

 

قبلا هم توصیه کرده‌ایم! برای عبور و مرور از کوچه و خیابان استفاده نکنید و از تونل‌ها و سوراخ‌های داخل ساختمان‌ها یا زیر زمین استفاده نمایید. همچنین نگاهی به اطراف جهت بمب های کارگذاشته شده نیز داشته باشید.

عبور از خیابان!

 

 

یک درخواستی را عاجزانه از شما دارم: وقتی خشابتان خالی می‌شود، و شما هنوز هد نشده‌اید، لطفا سنگر بگیرید و خشاب عوض کنید! همچنین اگر سلاحتان گیر کرد هم لطفا سنگر بگیرید و بعد، سلاحتان را تعمیر کنید.

۲- تجمع نکنید!

لطفا از تجمع بیش از یکنفر در منطقه عملیاتی خود‌داری کنید! در سوریه مشخصا تعداد بسیار زیادی موشک ضد زره مالتیوکا و گاهی حتی موشک فاگوت وجود دارد که به تجمع‌های انسانی شلیک می‌شوند به دلایل مختلف.

تجمع نیروها و عبور از خیابان باز!

 

محل تجمع شما، سیبل بزرگی برای دشمن است که ولو با شلیک کور به محل تجمع شما، تلفات سنگین بگیرد. همچنین بند امادگی ذهنی را در نظر داشته باشید! اگر خلاف اموزش‌ها تجمع کردید و به محل تجمعتان شلیک شد، امادگی ذهنی‌اش را داشته باشید که دستپاچه نشوید و جان سالم در ببرید! یا حداقل در حال لبخند جان بدهید!

 

۳- گوسفند نباشید!

گوسفند بودن یا نبودن شما به سادگی قابل تشخیص است! وقتی یکی از دوستانتان در جایی کشته می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که شاید سکته کرده، شاید از ترس شاهین خودش را به مردن زده، شاید مورد اصابت رعد و برق قرار گرفته یا شاید عجل‌اش سر رسیده و مرده! اما یک حالت بسیار محتمل‌تر از تمام اینها هم هست و ان این‌است که شاید نفرات دشمن او را زده‌اند. بنابراین لطفا گوسفند نباشید و وقتی یکی از دوستانتان کشته شد، مواظب باشید، و سعی در ترک محل داشته باشید ان هم با رعایت سایر نکات گفته شده در این اموزش. در صورتی که هنوز شک دارید که طرف مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت یا یکی از احتمالات گفته شده، اگر افراد دیگری از نیروهای همراه شما به همان صورت کشته شدند مطمئن باشید که مورد هدف دشمن قرار گرفته اید

 

۴- لباس استتار مناسب بپوشید!

باشد. من قبول میکنم و قول می‌دهم که هر کس دیگری هم که قبول نکرد را خودم شخصا ارشاد کنم که قبول کند که شما بهترین افسر دنیا در بحث استتار هستید! هیچکسی هم روی دست شما نیست. اما لطفا بدانید که لباس وودلند برای محیط بیابانی طراحی نشده! حالا لباس وودلند دیجیتال یا لباس کامپیوتری (به قول برخی از شما عزیزان تروریست گران‌مایه!) تاثیری در این مسئله ندارد و همچنان به درد بیابان یا شهر نمی‌خورد.

استتار وودلند  و کاور نارنجی!

دوست عزیز، شما یک تروریست هستید و طرف مقابل شما نیز نیروی مقبولی نیست! بنابراین پوشیدن کاور نارنجی و همراهی کردن نیروهای هم‌تیم به این بهانه که شما فیلم‌بردار هستید، کمکی در استتار شما، یا شلیک نکردن دشمن به سمت شما نمی‌کند. بنابراین لطفا حتی اگر فیلم‌بردار هستید و کار خبرنگاری هم دارید، باز لباس استتار مناسب بپوشید!

 

۵- کلاه‌خود و جلیقه ضد گلوله بپوشید!

دوست عزیز، البته مرگ قسمت است، شهادت نعمت‌است و نهایتا در صورت شهادت شما با یزید و عمر شیشانی و بن‌لادن محشور خواهید دش، با این حال، مطمئن باشید خود عمر شیشانی و بن‌لادن هم جلیقه ضد گلوله می‌پوشیدند (برای ان دسته از عزیزان که به امام حسین و تشیع اعتقاد دارند و ادم‌ خوب‌های جنگ هستند، احتمال زیادی می‌دهم که امام حسین هم زمان جنگ زره پوشیده باشد!) بنابراین لطفا کلاه‌خود استاندارد و جلیقه ضد گلوله استاندارد بپوشید و به میدان رزم بروید.

نیروی ایرانی هد شده در بالای ساختمان

شما میخواهید بمیرید، ولی ان نیرویی که با دیدن شهادت کربلایی شما، روحیه‌اش ضعیف می‌شود دلش مردن نمی‌خواهد.

 

 

جهت مطالعه بیشتر:

ابو عمر شیشانی: وبلاگ| میلیتاری

سیف‌الله شیشانی: وبلاگ| میلیتاری

مسلم‌ابو ولید شیشانی: وبلاگ| میلیتاری

ویدیو پهپاد: اپارات

ویدیو دوم درگیری‌ها: اپارات

بررسی موردی عملیات‌های نیروهای مقاومت در سوریه: وبلاگ| میلیتاری

 

این مطلب در سایت‌های دیگر: میلیتاری

  • دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی