دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

اموزش گرامر زبان انگلیسی (قسمت دوم- قید های تکرار)

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ
سلام....
یکی از مشکلات حداقل زبانی خودم، بحث قید های تکرار هستش....
قید تکراری به یه سری کلماتی میگن که بحثشون در خصوص تکراره....
مثلا چطوری بگم:
- من همیشه میرم استادیوم
- من اکثر اوقات میرم استادیوم
- من زیاد میرم استادیوم
- من بعضی وقتا میرم استادیوم
- من زیاد استادیوم نمی‌رم
- من هیچوقت استادیوم نمی‌رم...

جملات درست برا اینا چیه؟ نحوه‌ی چینش درست کلمات چیه؟ و خلاصه از این حرفا...
این درس امروز، براتون جدول جدید اماده کردم که امیدوارم به دردتون بخوره و بتونین استفاده کنین.

اموزش گرامر زبان انگلیسی (قسمت دوم - قید های تکرار)
  • چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۳)

عالی بود
عالی بود من ب تازگی از از موسسه زبان قبلیم به یه موسسه دیگه رفتم و متاسفانه بعضی چیزا رو که اونا می گن متوجه نمیشم ولی سایت شما بهم کمک بزرگی کرد مرسی
تقریبا ۱۰ سال میشه از وقتی که اینو نوشتی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی