دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

اپ هایی که دوستشون دارم، مربی شنای مجازی...

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ


دو سال پیش، تو همچین روزایی تست تربیت بدنی ۱ دراز کشیدم که شنا برم، پایین رفتم، اومدم بالا، رفتم پایین، دیگه نتونستم برگردم بالا!!!
یک شنا، در دو سال پیش...
به عنوان کسی که پشت کامپیوتر میشینه همیشه، هیچوقت به این مسئله نیاز نداشتم که بتونم زیاد شنا برم. ولی خوب کم کم احساس کردم که نیازه تا بتونم لااقل این ورزش رو درست انجام بدم!.
چند هفته‌ی پیش، در جریان تست تربیت بدنی ۲، ۳۶ تا شنا رفتم عین اب خوردن! خوب، موفقیت چندانی زیادی نیست! قبلا رکورد ۲۲-۲۳ تا با جون کندن رو هم داشتم! ولی اینبار ۳۶ تا به راحتی یه چیز دیگه بود! لااقل برای من یه چیز دیگه‌بود...
خوب، اینکار رو بدون باشگاه رفتن و به صورت رایگان و با کمک موبایلم انجام دادم!! اگر میخواید بیشتر بدونید، ادامه‌ی مطلب در خدمتتون خواهم بود! :)...


خیلی شانسی با اپ Push Ups Workout اشنا شدم و دانلودش کردم چون به نظرم جالب می‌اومد... چند ماهی هست که با این اپ روی گوشیم دارم تمرین میکنم و میتونم بگم در یک کلام عالیه!
مهم ترین مسئله اینه که رایگانه...
دومین مسئله اینه که یه شمارنده‌ی شنا نیست! بلکه یه مربی شناست.. بهم برنامه میده، ازم تست میگیره و بر اساس تعداد شناهایی که در ابتدای هر دوره میرم، برنامه‌ی اون دوره رو میچینه...


من در مرحله‌ی دوم از لول ۳ هستم!

سومین مسئله، نوع شمارش شناها هستش... با استفاده از سنسور پراکسمیتی، با قرار دادن گوشی جلوی صورت با هر بار پایین رفتن یکبار شمارنده اضافه میشه و این کار رو خیلی عالی انجام میده...(دقت بسیار بالا و عالی هستش...)


شمارش اتوماتیک و با استفاده از سنسور پراکسمتی


وارد کردن دستی امار

تنها ایرادی که تا حالا در کار کردن با این اپ داشتم، برخورد دماغم با صفحه گوشی! و تموم کردن یک ست کامل به دلیل برخورد بوده... دگمه‌ی تاچی که برای پایان دادن به هر ست گذاشته شده، گاهی وقتی حواسم نباشه دماغم میخوره بهش!! که بهتر بود واسش یه قفل میذاشتن یا اپشنی که مثلا اون دگمه اصلا نباشه کلا...

من با تمرین با این برنامه، طبق برنامه در روز حدود ۶۲-۶۳ تا شنا میرم (۵ ست) و در حالت عادی حدود همون ۳۵-۴۰ تا که البته اگر فشار بیارم به خودم، قطعا میتونم بیشتر برم...

بعد از هر مرحله که شنا میرید(مثلا اگر من اون مرحله‌ی ۶۶ تایی که عکسش رو گرفتم رو برم)، ازم سوال میپرسه که چطور بوده تمرین؟ ایا سخت بوده؟ ایا اسون بوده؟ یا ایا متوسط بوده؟ بر اساس پاسخ داده شده، ممکنه به مرحله‌ی بعدی بره یا در همین مرحله چند بار تمرین بکنید تا کاملا به این تعداد شنا رفتن عادت بکنید که بتونید عادی و سریع برید!


چهارمین مسئله، امکان تماشای لوگ کلی تمرین ها و نمودار تعداد تمارین در گذشته هستش که واقعا امیدوار کننده هستش!
برای مثال، امار ماه دوم استفاده‌ی بنده از این اپ به شکل تصویر زیر هستش:



همونجور که مشخصه، تعداد شناهای این ماه از ۴۰ تا شروع میشه و تا ۶۲ شنا در روز میره... دو تستی که پیک هستن و بالا، مربوط به روز امتحان هستن که یکی تمرین دو روز قبل از تست تربیت بدنی و دیگری تمرین همون روز تست هستش... که خوب چون در این روزها، تمرین ارائه شده توسط خود اپ رو هم انجام دادم به اون تعداد رسیده! افت چند روزه هم به خاطر اسیب دیدگیم در جریان تست تربیت بدنی هستش و پاهام دچار مشکل شدن در جریان تست دویدن به دلیل گرم نکردن! :)

پنجمین مسئله و نقطه‌ی قوت این اپ، تنظیمات اون هستش...



امکان تنظیم ریمایندر یا هشدار یاداوری برای انجام تمرین با قابلیت تنظیم ساعت و فاصله‌ی بین تمرین ها و بک‌اپ یا پشتیبان گرفتن از امار و داده ها و بازنشانی پشتیبان ها از جمله‌ی امکانات منحصر به فرد این اپ هستن. مهم‌ترین مشخصه‌ی پشتیبان گیری هم اینه که ممکنه اشتباه پیش بیاد یا موقع تست اپ، اشتباهی اماری وارد بشه و محاسبات اپ به هم بریزه که تنها راهش، برگشت به بکاپ اخر هستش! و بکاپ ها در گوشی و یا در دراپ‌باکس ذخیره میشن که به انتخاب کاربر صورت میگیره. البته اکانت دراپ‌باکس باید در گوشی ثبت شده باشه و لاگین باشید به اکانتتون!...

صفحه‌ی پلی‌استور این اپ
  • دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی