دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

جنگ اخرش همیشه مردن نیست... (+۱۸)

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ

سلام...

تصویری که از جنگ داشتم، در ابتدا تصویری سینمایی و برگرفته از هالیوود و بازی های کامپیوتری بود...

بعدها، فیلم های طبیعی تر یا خوندن نتایج عملیات های نظامی و خاطرات رزمنده‌های جنگ ۸ ساله، نظرم رو در خصوص جنگ و واقعیتش به کلی عوض کرد...

اما همچنان جنگ از نظرم دو پایان داشت! مرگ یا برگشت در سلامتی کامل...

جانباز های وطنی زیاد نمیشه باهاشون ارتباط برقرار کرد... چون خیلی از جانباز هایی که من می‌بینم سالم و سرپا هستن...یا نهایتا اسیبشون رو خیلی وقت پیش دیدن و تموم شده بود...


یه موزیک ویدیو از متالیکا، برا اولین بار مسیر سوم جنگ رو بهم نشون داد...

متالیکا یک یه موزیک ویدیوی تاریک و ناراحت کننده از جنگ بود... با کمی تحقیق، فمیدم که موزیک ویدیو مربوط به یه فیلمه... فیلم جانی اسلحه‌اش را برداشت...

نیگران نباشین باو! قرار نیست توی این تاپیک براتون از فیلم و یا موزیک ویدیو ها بگم... اتفاقا هیچی نمی‌خوام بگم!! میخوام یه سری تصویر بدون شرح براتون بذارم از وضعیت مبارزین کرد در کوبانی...


من خیلی وقته عکس بریدن سر ادمها و فیلم سر بریدن دیدم... اصلا برام عادی شده... ولی هر بار این عکس ها رو نگاه میکنم، یه حس مزخرف و بد بهم دست میده!! با مسئولیت خودتون برید ادامه مطلب و ببینید...
















منبعم عکس‌ها رو به اسم استفاده‌ی داعش از عامل شیمیایی و میکروبی و این صحبت ها بهم داده... ولی به نظر خودم این تصاویر مربوط به موج انفجار و ترکش و اسیب لباس و کفش نامناسب در میدان رزم هستش...

در مورد کوبانی و وضعیتش، قبلا یه تاپیک داشتم که استقبال خوبی هم ازش شده اتفاقا و خیلی ها دیدنش... دیدنش ضرر نداره! اینجا کلیک کنید.
همچنین در خصوص کوبانی، یه گالری عکس هم دارم با حدود ۸۰ عکس دسته اول که اینجا میتونید ببینید( با کلی کلیپ در خصوص جنگ و غیره).
  • چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

اینا چیه گذاشتی میثم حالم بد شد
پاسخ:
هدف همین بود دگه:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی