دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

سال نو مبارک.....

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ
سلام....
خلاصه و مفید عرض کنم که سال نوتون مبارک باشه...
الان ساعت ۲:۰۳ دقیقه‌ی بامداد شمبه هستش فک کنم الان ۱ ام فروردین ۹۴ باشه...
مسئله اینه که حوصله ندارم!! کلا داشتم برا پایتون یه سری فایل رو مرتب میکردم....
در سال جدید، امیدوارم که بتونم ویدیو های اموزشی از پایتون، جنگو، و مای‌سیکول درست کنم و بذارم برا عموم ملت...
راستش من به شخصه ویدیوی فارسی اموزش هیچ یک از اینا رو ندیدم...
به هر حال، بازم سال نو رو تبریک میگم بهتون...صد سال به این سالا....:)
اهان، حوصله ندارم چون صدا سیما شبکه‌ی ۳، عذاداری گذاشته... نمیدونم زندانی و خونواده‌ی زندانی و این صحبتا و کلا اشک ادم رو در میاره... از نظر من، حرکت بدیه... فقط داره بهم میگه زودتر ماهواره بگیر و استفاده کن...
و تنها نتیجه‌ای که از نوروز امسال گرفتم، پشیمونی مجدد برای ۴مین سال پیاپی برا کنار گذاشتن ماهواره هستش...

سال نو مبارک...
  • شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

سلام
عید شما هم مبارک میثم جان
پاسخ:
ممنون علی جان.... عیدت مبارک...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی