دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

من و تلویزیون در پاییز ۹۵

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ

سلام

خیلی وقته که از این مدل پست‌ها کار نکردم...

پاییز هست و سریال های تازه از راه رسیدن و فصل جدید خیلی سریال های دیگه هم شروع شده و از هر سریال یکی دو قسمت رو تماشا کردیم و الان وقتش هست که بیایم و معرفی بکنیم کارهای تازه دنیای تلویزیون رو...

سعی میکنم توی همین هفته در مورد سینما در چند ماهی که گذشت و فیلم‌هایی که دیدم صحبت بکنم...

یه نکته‌ای که در مورد سریال دیدن من هست و شاید لازم باشه بدونید این هستش که من کل کاری که میکنم برای شروع یه سریال جدید این هست که بدون نگاه به لیست بازیگر‌هاش یا کارگردان و غیره، قسمت اول رو دانلود میکنم و می‌بینم(اگر از دیسکرپشنی که سایت تورنت مربوطه در موردش نوشته خوشم بیاد). اگر خوشم اومد که خوب دنبال میکنم...

هرجا هم گفتم بازیگر معروف، بازیگر معروف برا خودم هستش... یعنی من اون شخص رو میشناسم یا نمی‌شناسم یا خیلی خوب میشناسمش...

بدون هیچ مقدمه‌ای بریم به ادامه مطلب تا براتون از تلویزیون در این پاییز خوشگل بگم

خوب، از کجا شروع کنیم؟ من میگم از بهترین ها! :)))

 

فرض کنین که انتونی هاپکینز توی یه سریاله؟

کافی نیست؟ خوب باشه... رامین جوادی و جاناتان نولان(اهنگساز و نویسنده) هم هستن...

کافی نیست؟ سریال برای HBO هست...

برای اونهایی که متقاعد شدن که سریال رو باید دانلود کرد:

 

Westworld

 

یه سریال درام و در ژانر ساینس فیکشن و معمایی، فوق‌العاده زیبا و از اون کارهایی که اخر هر قسمتش به سادگی اف ورد(F word) رو به زبون میارید!  البته من در طول هر قسمت هر چند دقیقه یه بار میگم mother f%$#er ! :)

داستان تقریبا جدید و تقریبا قدیمیه... یه عده ادم پولدار، یه پارک برای سرگرمی شاهانه خودشون ساختن و ملت میرن اونجا برای تفریح. توی این پارک یه سری اندروید یا روبات‌های انسان نما ساخته شده که شما میتونید هرکاری باهاشون بکنید. و این هرکاری، افق‌های جدیدی از حدود کلمه هرکاری رو بهمون نشون میده.

سریال چند داستان موازی رو با هم پیش میبره و به جرات میتونم بگم هیچ چیز تکراریی درش نیست. غیر از سبک و کلیت داستان(سو استفاده پولدارها از موقعیتشون علیه مردم!)...

پیشنهاد میکنم که قطعا سریال رو ببینید.

سطح زبان سریال قدری بالاهستش و پیشنهاد میکنم جهت درک بهتر، حتما با زیر نویس ببینید.

 

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

نظرتون در خصوص سریال های زامبی و امثالهم چیه؟ قبلا یه دونه‌اش رو معرفی کردم بهتون. برای طرفداران سریال معروف والکینگ‌دد هم میشه لینک‌های دیگه‌ای اورد!

The Strain

 

این سریال جدید نیست و در حقیقت مال سال قبل هستش و من تازه الان فرصت کردم شروع کنم به دیدنش و تا حالا تا قسمت ۳ رو دیدم و واقعا خوشم اومده. بی‌صبرانه منتظر هستم که هفته جدید بیاد تا قسمت جدیدش رو دانلود کنم(توجه که فصل اول کامل اومده ولی من هر هفته یک قسمت رو می‌بینم فقط)

این سریال داستان رو خیلی قشنگ و زیبا تعریف میکنه. یه شروع طوفانی و قشنگ داشت و تازه تو قسمت سوم جریان رو کاملا مشخص میکنه که چی هست.

پیشنهاد میکنم این سریال رو تماشا کنید. از بازیگران این سریال کسانی که میشناسم، کوری استال؟!(اگر اسمش رو درست گفته باشم) بازیگر سریال House of Cards هستش و همچنین کوین دوراند که یادم نیست دقیقا از کدوم فیلم یا سریال میشناسمش!  و البته معروف ترین بین همه، سین استین هستش که از ارباب حلقه‌ها میشناسیمش!!

 

سریال سطح زبانش مناسب هستش و برای من بدون زیر نویس کاملا قابل درک بودش...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

سریال بعدیی که دارم می‌بینم، تو ژانر روح و احضار روح و این صحبت‌ها هستش...

این سریال در حقیقت فصل اولش هست و تازه شروع شده و توی سه قسمت اولی که من دیدم خیلی خوب بوده و من خوشم اومده بنابراین به شما هم پیشنهاد میکنم سریال رو...

راستش از بازیگرها کسی رو نشناختم و فقط خود داستانش قشنگ بود!

 

The Exorcist

 

این سریال مثل خیلی های دیگه، تم مذهبی رو با بحث روح و جن و جن‌گیری ادغام کرده و به زیبایی به نمایش میگذاره... یک خونواده که به نظر میرسه با مشکلات روحی و جسمی خیلی زیادی دست و پنجه دارن نرم میکنن، مشکل جدیدی به جمیع مشکلاتشون اضافه میشه و اون هم جن زده بودن یکی از اعضای خونواده هستش و حالا یه کشیش جوون اما خوش اوازه در کنار یک کشیش کهنه کار و بدنام در کنار هم قرار میگیرن تا این مشکل رو حل کنن!

 

لهجه انگلیسی- اسپانیایی( اسپانیول‌هایی که با لهجه قشنگشون انگلیسی حرف میزنن) رو واقعا دوست دارم من که خوشبختانه توی این سریال داریمش! ضمن اینکه سطح زبان مناسب هستش و من شخصا بدون استفاده از زیر نویس درک کاملی از مکالمه‌اش داشتم...

پیشنهاد میکنم اگر از این ژانر خوشتون میاد سریال رو دنبال کنید... :)

 

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

سریال بعدیی که این روزها دارم دنبال میکنم، سر و صدای زیادی به پا کرد و فصل اولش کامل اومده...

من با این سریال در ابتدا بنا به دلایلی حال نمی‌کردم ولی بعدش به صورت ازمایشی قسمت اول رو دیدم و از ایده و داستان خوشم اومد بنابراین تصمیم گرفتم دنبال بکنم و به شما هم پیشنهاد کنم که دنبالش کنید! :)

 

The Night Of

 

این سریال ۸ قسمته که کاری دیگه از HBO هستش، به خاطر داشتن یه بازیگر ایرانی خیلی معروف توی جامعه فارسی زبان سر و صدای زیادی کرد و فکر کردم اگر قرار باشه ببینمش، وقتی می‌بینمش که دیگه کسی ازش حرف نمی‌زنه تا تحت تاثیر چیزی قرار نگیرم! :)

سریال خیلی زیبا بوده تا اینجایی که دیدم(۲ قسمت) و واقعا باهاش حال کردم... بازیگر معروفی که توش باشه رو من نمی‌شناسم متاسفانه...

سطح زبان سریال مناسب هستش و بدون زیر نویس من تونستم تمام مباحث رو بفهمم تا اینجا

کیفیت سریال به نظر میرسه که مثل سایر مینی سریال های HBO باشه و مناسب هرچند نمیتونم بهش بگم خیلی عالی...

داستان یه پسر جوون هستش که برای خوش‌گذرونی با تاکسی باباش میره بیرون و وسط راه با یه دختر خیلی خوشکل برخورد میکنه و شب رو با همون سر میکنه و سر این داستان به دردسرهای بزرگی می‌افته...

 

این سریال همینطور که گفتم، یه نکته داره و اونم بازی یه بازیگر ایرانی هستش پیمان معادی که قبلا توی جدایی نادر از سیمین دیدیمش! اون فیلم از نظر من زیاد جالب نبود هرچند بد هم نبود. با این حال، لااقل توی این دو قسمت روی هم رفته این بازیگر ایرانی ۵ دقیقه توی سریال نقش نداشته و با علم به اینکه هر قسمت حدود ۱ ساعت هست، بنابراین ایشون احتمالا نقش ششم هفتم کمکی رو هم ندارن توی سریال و هیچ چیز مهمی وجود نداره که بخوایم خودمون رو درگیرش بکنیم. تا اینجا که تمام کار ایشون بغل کردن همسر پاکستانیش و افسوس خوردن بوده که البته این نقش رو خوب اجرا کرده...

در کل پیشنهاد میکنم تا زمانی که فصل بعدی True detective میاد یا هر سریال دیگه‌ای، میتونید وقتتون رو با این سریال پر بکنید! هرچند تا اینجا که من دیدم از دست دادنش ظاهرا چیزی ازتون کم نمی‌کنه! :)))

 

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

سریال بعدی، چیزی حدود چند ماه هستش که دارم دنبال میکنم و داستان جالبی داره، کشش به صورتی هستش که الان خودش قسمت ۱۰ هست و من قسمت ۸ رو تازه دیدم! بنابراین اینجوری نیست که دست و پا بکشنم که ببینمش! :)))

 

Guilt

 

سریال رو روز اول برای شنیدن صحبت چند تا دختر با لهجه بریتیش دانلود کردم، ولی بعدش هر قسمت من رو کشید که قسمت بعدی رو هم ببینم که از جریانات مطلع بشم! :)

جریان یک دختر امریکایی هستش که برای تحصیل به انگلیس اومده، همراه دوس‌پسرش توی بالکن اپارتمانشون بودن که هم‌اتاقیش(دختر) به قتل میرسه و حالا تمام انگلیسی ها بسیج شدن تا ایشون رو به مجاکمه بکشونن!! خواهر مو قرمز و خوشکل ایشون هم از امریکا اومده تا کمکش کنه...

داستان کم‌کم پیچ در پیچ و حسابی عمیق میشه. پس میشه دنبالش کرد و لذت برد. مسئله اینه که من از این سبک سریال زیاد خوشم نمیاد با این حال میتونم یک روز در هفته رو بهش اختصاص بدم...

سطح زبان اگر گوشتون به انگلیسی با لهجه بریتیش اشنا باشه خوب هستش و کل مکالمات رو به سادگی متوجه میشید...

در خصوص بازیگرهای سریال هم متاسفانه هیچ‌کدوم رو توی هیچ سریال یا فیلمی قبلا ندیدم و از نظرم نااشنا هستن هرچند چهره بیلی زین برام قدری اشناست!

 

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

سریال بعدی، یه سریال فوق‌العاده کند و اروم هستش. باید نیم ساعت اسمش رو سرچ کنین توی گوگل و در نهایت، ناامیدانه اسم Hulu رو به عنوان شبکه پخش کننده کنار اسمش بذارید تا بتونید پیداش کنید...

 

Chance

در خصوص یه دکتر نوروسایکایتر میشه چی؟؟؟ متخصص اعصاب و روان؟ هستش که میخواد به یکی از بیمارانی که معرفیش کرده به یه دکتر دیگه کمک کنه... داستان یه خورده پیچیده هستش و من تا حالا فقط ۲ قسمت رو دیدم و قسمت ۳ رو دانلود کردم ولی حس دیدنش پیش نیومده! همونطور که عرض کردم، فوق‌العاده داستان کند پیش میره و ممکنه خسته بشید...

هر قسمت حدود ۱ ساعت هستش که با استراحت هایی که ممکنه میون سریال داشته باشید، ۲ ساعت یا بیشتر هم طول بکشه! :))) با این حال میخوام بگم که سریال قشنگی هست و شما رو میکشه که بشینید بازم ببینیدش... بنابراین توی این لیست سریال هایی که دنبال میکنم اومده...

مکالمه ها سطحش مناسب بود برخی جملات رو نفهمیدم ولی در اون حد حوصله نداشتم که برم زیر نویس دانلود کنم! اصلا هم فکر نکنم براش زیر نویسی باشه!!! :))))

بازیگراش رو هم که اصلا نمیشناسم! :)

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

در بین سریال های جدیدی که دارم دنبال میکنم، ظاهرا فقط یکی مونده!!

 

Frequency

 

این سریال، داستان فیلم سینمایی با همین نام هستش که محصول سال ۲۰۰۰ هستش و با بازی جیم کاویزل(بازیگر اصلی پرسن اف اینترست!) هستش. حالا بازیگرها و داستان قدری عوض شده... من قسمت اول سریال رو فقط دیدم و بر اساس همین قسمت اول تصمیم گرفتم که سریال رو دنبال کنم، هنوز وقت نشده قسمت های بعدی رو بگیرم( همین هفته شروع کردم به دیدنش)...

دختری که رادیویی که قبلا با پدرش مرده‌اش باهاش کار میکرده رو پیدا میکنه و به شکلی با گذشته (پدرش) حرف میزنه و سعی میکنه اتفاقای که افتاده رو اصلاح کنه... این قضیه بحث تاثیرات اتفاقات مختلف بر روی زندگی ها رو مطرح میکنه و خیلی جالبه که دلیلی که من دوست دارم دنبالش کنم هم همینه وگرنه داستان کلیشه‌ای و قدیمی هستش...

سریال به نظر خوبی میاد برای پر کردن وقت...

مکالمه ها هم سطحشون مناسب هستش و بدون زیر نویس متوجه میشید...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB| وبسایت رسمیش

 

خب، یه مشت سریال دیگه هم هستن که این چند وقته دانلود کردم...

اولینش سریال مک‌گرایر بودش...

یه سریال در سبک جیمز باند و جیسون بورن! یه نابغه که راه میره و همه کار میکنه که من فقط دقیقا ۸ دقیقه‌ از سریال رو تحمل کردم و بعدش تمام... پاکش کردم ! :)))

نه تحمل سینمایی و نه تلویزیون رو در این سبک ندارم! مگر داستان بخصوصی برای گفتن داشته باشه...

سریال در ویکی‌پدیا| IMDB

 

بعدی، سریال BUll بودش که این یکی رو دانلود کردم ولی هنوز حس دیدنش نبوده!! :)))

ویکی‌پدیا| IMDB

 

اینم از این...

سریالی که اینجا نیاوردم هم Ash vs Evildead هستش که قبلا معرفیش کردم و هنوز دارم دنبال میکنم و باهاش حال میکنم! :)

  • يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۱)

سریال وست ورلد داره بحث خلقت و یه جورایی در ادامه مبحث دین و غیره رو توضیح میده. دقیقا چیزی که من بعد از دیدن فیلم مفاهیمی دینی مثل رجعت و غیره برام جا افتاد و واقعا باید نویسنده فیلم و بعد از قسمت چهار که آدم گذاشت تو یه توهم عجیب دارش زد و جنازش رو هم تو وست ورلد دفن کرد :)))
پاسخ:
بله اشاراتی هم به خلقت و خداوند و مسائل مثل این شد...
در کل سریال جذابی هستش و باید تا اخرش رو دید واقعا!‌:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی