دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

دست نوشته هام...

دست نوشته های شخصی من، در مورد همه چیز....

من و سینما و تلویزیون در هفته‌ی گذشته

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ


سلام...

هفته‌ی قبل فرصت نشد این پست رو ایجاد بکنم و کلا درگیر مسائل تروریستی و اینا بودیم و حسش نبود....

فیلم چندانی هم در این هفته تماشا نکردم! خلاصه اینکه این هفته زیاد فیلمی برای معرفی کردن ندارم که بگم! :)....

البته برای هفته ی اینده چند تا فیلم دادم که دانلود بشه که هفته‌ی اینده این تاپیک انشاالله پر بار تر از این هفته خواهد بود....

!---------------

این سه خط بالا، مطالبی بود که روز دو یا سه شنبه هفته‌ی پیش نوشتم! و از اون روز تا حالا، فیلم بخصوصی ندیدم غیر از سریال های Intelligence و چند تا فیلم سینمایی قدیمی ولی کلا به دلیل شروع دانشگاهم حس فیلم دیدن نبود! مطلب هم با تاخیر بدی داره میاد رو بلاگ که عذرخواهی میکنم! :)...

برای دیدن مطالب قبلیم در خصوص فیلم هایی که دیدم، میتونین به تگ #سینما یا #فیلم سینمایی برین و مطالب قبلی و بعدی! رو ببینید! :)

بدون مقدمه سریعا میرم سر اصل مطلب تاپیکم:


فیلم اولی که دیدم، the croods از سال 2013 بودش که در واقع انیمیشن هستش و واقعا لذت بخش بود دیدنش! :)...

راستش به شدت لذت بردم از دیدنش و کلی خندیدم....

داستان فیلم، یه پدر هستش که غریزی از خونواده‌اش با پنهون کردنشون از همه چیز و زندگی همیشگی توی غارها، محافظت میکنه. ولی دختر جوون خونواده خیلی سریع عاشق یه پسر میشه و گند میزنه به همه چیز! :)...

البته من تعریف بدی از داستان داشتم! اگر اهل دیدن انیمیشن و این صحبتا هستید، این فیلم رو از دست ندید چونکه واقعا طنز عالیی داره و خیلی برخورد انسانهای اولیه و برتری و تمایز اونها با دونستن حداقل ها بر همدیگه رو به خوبی نشون میده به بیننده و صد البته المان های مربوط به عشق و عاشقی هم توش به خوبی پیدا میشه....

در خصوص این انیمیشن بیشتر از این توضیح نمیدم! :) امتیاز فیلم توی IMDB 7.3 هستش که من شخصا بهش  6 میدم

این رو هم بگم که من این انیمیشن رو اولین بار خونه‌ی یکی از دوستان دیدم که اونا با دوبله‌ی فارسیش رو داشتن و دوبله‌ی بسیار زیبایی صورت گرفته بود روش و واقعا عالی بودش...

ویکی‌پدیا| IMDB| سایت خودش


------------------------------


طلای احمق‌ها یا Fool's Gold یه فیلم طنز باحال دیگه هستش که قدری هم تم جنایی با خودش همراه داره ولی خوب، بیشتر طنز و هیجانی میباشه...

من این فیلم رو حدود اواسط سال 2009 از شبکه‌ی Gem Tv دیدم اولین بار و همون موقع هم باز دانلودش کردم چون زیر نویسی که اونا فیلمو باهاش پخش کردن واقعا خنده دار بودش...

صحنه‌های بسیار زیبایی که در داخل ابها داره و غواصی و خلاصه این صحبت‌ها، باعث میشه که ادم دلش بخواد واقعا اونجا توی دریا باشه...

من به این فیلم شخصا امتیاز 6 دادم و امتیاز خود فیلم 5.6 هستش که خوب برای فیلم های طنز معمولا همین سطح امتیازشون هستش...

اونم برای اون سال! که معمولا فیلم های طنز این سالها، امتیاز های خیلی ضعیفی و در حد و حدود همین 5-6 گرفتند.

پیشنهاد میکنم فیلم رو تماشا بکنین و قطعا ارزش چند بار دیدن رو داره! ضمن اینکه اگر با خونواده رودرواسی دارین و هر صحنه ای رو نشون میدین، این فیلم صحنه های لختی و اشارات مستقیم به مسائل س ک س و اینا رو به نظرم زیاد داره و بهتره که حواستون باشه! ولی زیاد نیستن و ارزش کلی فیلم رو به هیچ عنوان زیر سوال نمی‌بره....

ویکی‌پدیا| IMDB

------------------------------

طنز دیکتاتور، واقعا یه طنز عالی و بسیار خنده دار هستش( اگر فقط برای خنده تماشاش کنین) و اگر هم عرق ملی و اینا داشته باشین که پای فیلم سکته ممکنه بکنین....

به هر صورت، داستان یه دیکتاتور رو تعریف میکنه که برای سخنرانی در صحن علنی سازمان ملل به امریکا میره ولی اونجا اتفاقاتی می‌افته که از یه دیکتاتور وحشتناک، تبدیلش میکنه به یه دیکتاتور بد! :)

این فیلم بارها و بارها تیکه های مستقیم میندازه به ایران و خوب اساسا کلا برای تیکه انداختن به ما هم درست شده کلا! :)

من فیلم رو توی سه روز دو بار دیدم کلا و بعدش هم تموم گذاشتمش کنار و احتمالا دوباره سراغش نرم کلا...ولی خوب برای دیدن با دوستان فیلم خوبی هستش. پر هم هستش از صحنه‌های خفن جنسی و توصیه میکنم دوستانی که معذوریت دارن نذارن این فیلم رو برای خونواده...

زیر نویس های خوبی هم براش بودن و لذت بردیم کلا از دیدنش...

امتیاز من به فیلم 6 هستش که امتیاز خودش 6.5 هستش از سایت IMDB....

در این خصوص بیشتر توضیح نمیدم چون کلی نظام ما رو مسخره میکنه و این به من بر میخوره و اتفاقا کاملا هم ناجوان مردانه هم مسخره میکنه و کلی چیزایی که تو نظام ما نیست رو با موجود ها قاطی میکنه و نشون میده که ما رو کلا خراب بکنه و ما هم در بحث فرهنگی براش پاسخی نداریم! :( چون سینما نداریم توی ایران...:(


ویکی‌پدیا| IMDB| سایتش

------------------------------



ایتالین جاب، یه فیلم خیلی باحال از سال  2003 هستش که من چهار بار دیدمش توی 4-5 سال گذشته...

بازیگر های معروف و شناخته شده‌ی این فیلم،بازی طبیعی و خوبشون و همچنین داستان جالبش که تقریبا میشه گفت توی فیلم های دیگه ندیدیمش این فیلم رو واقعا عالی میکنه...

داستان فیلم در مورد یه تیم خیلی باهوش و حرفه‌ای هستش که دزدی میکنن و هر کسی هم تخصصش توی یه کار بخصوصه که این وسط یکی به گروه خیانت میکنه و حالا کل گروه میخواد ازش انتقام بگیره...

داستان فیلم سریع اتفاق می‌افته و خوب میره جلو و از اون دست فیلما نیست که مدام پاش خمیازه بکشید! :)...

من شخصا بهش امتیاز 8 دادم اولین باری که دیدمش! و همین امتیاز توی IMDB مونده ولی اگر الان بخوام بهش امتیاز بدم، 7 میدم بهش! :)... امتیاز خود فیلم توی IMDB هم 7 هستش...

به هر صورت، این فیلم رو میشه هر دو سه سال یه بار دید! اما اگر ندیدینش پیشنهاد میکنم از دست ندین!


ویکی‌پدیا| IMDB

------------------------------

فیلم بعدی، Run هستش که من این رو همینجوری عشقی دانلودش کردم! دانلودش که تموم شد طبق معمول کاری که با همه‌ی فیلم ها میکنم چند تیکه‌اش رو تند تند بردم جلو و تماشا کردم و  به این نتیجه رسیدم که این فیلم رو تماشا نمیکنم! :)...

در نهایت، باید بگم که امتیاز خود فیلم 4 هستش و البته فیلم برای 2013 هستش...

من کلا از این فیلم خوشم نیومد بدون اینکه ببینمش! ولی در مورد پارکور و اینا بودش و یه اکشن هم داشت که مثل کل صحنه هایی که دیدم، صحنه‌ی مربوط به اویزون بودن یه مردم و پشت وارو! زدن یه بابایی و فری‌رانینگ همون یارو بودش توی شهر و تصمیم گرفتم که این فیلم رو نبینم!!

لطفا اگر این فیلم رو دیدین، یا تصمیم گرفتین ببینیدش، و خوب بود به من هم بگین که ببینمش! :)...

IMDB این فیلم!

------------------------


الان که فکر میکنم، می‌بینم که فیلم ران که در بالا معرفی کردم رو به خاطر شباهت اسمش به فیلم Rush دانلود کردم! البته نه اشتباهی! بلکه فک کردم شاید اینم فیلم جالبی باشه و بهتره ببینمش...!!

به هر صورت، من فکر میکنم در خصوص این فیلم راش، که فیلم بسیار شاخی هم شده ظاهرا، یه پست جدا بزنم! :)...

بنابراین همونجوری که در اول پست هم گفتم، میتونین با دنبال کردن تگ #فیلم‌ سینمایی توی مطالبم، میتونین پیداش بکنین! یا خیلی راحت اینجا کلیک بکنین تا مستقیما برین سراغ خود شخص فیلم!...

  • يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ
  • Senaps

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی